pryge

P&S 16.08.2014 med et billede fra den store dag.

234 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhh.. så blev der lige brugt nogen penge der ikke var planlagt.. vi måtte igår investere i ny pc da den anden totalt lever sit eget liv. Tænder og slukker når det lige passer den :( havde vi ikke lige regnet ind i bryllupets bugtet. Så 4300 fattigere.. øv..

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Igår var der to måneder og i dag kun 60 dage til jeg skal giftes med min supermand :) glæder mig afsindigt meget men samtidig er det lidt stressede med alle de ting der stadig mangler. Er så meget i tvivl om mange ting nu også er det rigtige og om tingene bare er spild. Nok bare det sædvanlige bryllups kuller (håber jeg da). Har fået købt nogen pap bærger til vores slik buffet. Det er egentligt bare almindelige drikke bærger. Men syntes de er super fine i en mørkeblå nuance, med forskellinge mønstre på. H2B har sørget for to "sten" som kan holde nogen af ballonerne i store klaser. Tror det bliver rigtig fint :) kan stadig ikke være i min kjole :( og er snart træt af at spise blomkål og salat hele tiden ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh.. overvejer at kontakte en skrædder for at høre om min kjole kan ligges ud.. er så bange for at jeg ikke kan komme i den.. nogen der ved hvor der er en god skrædder i nærheden af Ballerup?

0

Del dette indlæg

Så begynder der så småt at komme styr på nogen af mine DIY. Mangler dog stadig bordhæfter. Er ikke den helt store haj til en computer, så må nok søge hjælp hos nogen der er. Vi skal kun have hvem er hvem i da menuen er hemmelig til de får det :) men et af de inviterede par venter en lille to-tre dage før vores bryllup. Så må lave to varianter da hun jo kan gå over og så ikke kommer.. og det samme med bordplanen :s syntes det er meget arbejde :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så begynder der så småt at komme styr på nogen af mine DIY. Mangler dog stadig bordhæfter. Er ikke den helt store haj til en computer, så må nok søge hjælp hos nogen der er. Vi skal kun have hvem er hvem i da menuen er hemmelig til de får det :) men et af de inviterede par venter en lille to-tre dage før vores bryllup. Så må lave to varianter da hun jo kan gå over og så ikke kommer.. og det samme med bordplanen :s syntes det er meget arbejde :(

Hvis jun føder 2-3 dage før brylluppet er det heller ikke sikkert at hun er super frisk til at deltage, synes de fleste nybagte mødre jeg kender føler sig lidt som bæ de første 2-3 uger...

0

Del dette indlæg

Hvis jun føder 2-3 dage før brylluppet er det heller ikke sikkert at hun er super frisk til at deltage, synes de fleste nybagte mødre jeg kender føler sig lidt som bæ de første 2-3 uger...

Nej, tænker jeg heller ikke.. men umiddelbart har de givet udtryk for de gerne vil men. Men nu må vi jo se. Hun er anden gangs mor men det giver jo ingen garanti :)

0

Del dette indlæg

Åh hvor er det længe siden jeg har fået opdateret her inde..

I går kom dagen vi både har frygtet og glæder os til. 1 måned til den store dag, så slut med at tælle måneder men istedet dage, ret skræmmende at der ikke er længere tid tilbage. så er det med at få måsen i sving og se at få ordnet de sidste ting.

Kjolen blev i søndags sendt til skrædderen for at blive lagt bare en smule ud ved hoften. Den kunne ligges en cm. ud i hver side så det SKAL bare være nok sammen med mit vægt tab. Fik igår en sms om den nu er klar til afhentning. Så på mandag skal jeg så ud og hente den..

Så har vi bestilt DJ (selv om vi ellers havde besluttet at det behøvede vi ikke) Så de komme og sætter deres udstyr op om formiddagen så vi også kan bruge det under middagen og så kommer de ved en 21-22 tiden og spiller til festen slutter til en fast pris. super dejligt at vi ikke skal tænke på det.

Så er H2B operation som HELDIGVIS er blevet rykket da ham der skulle udføre den mente han IKKE ville være klar til bryllupet til trods for de andre vi havde snakket med sagde det modsatte (en meget lettet B2B)

Så har jeg fået ordnet de syltetøjsglas som skal bruges til vores lys. Syntes de er super fine. Frygtede dog at de ville blive varme, men på grund af kaffebønnerne i bunden er de ikke det midnste varme.

Er gået igang med at samle ting ind til H2B som en lille gave han skal have på selve morgenen når vi ikke er sammen. Håber han bliver glad for tingene

Så har jeg også fået lavet nogen lommetørklæder til lidt forskellige. Et til H2B, et til mig selv (da jeg nok kommer til at tude mere end en gang den dag :floejt: ) Et til min far med lidt mere skrift end de andre og et til min mor.

Har nok glemt noget. men det kommer senere :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

26 dage til vores store dag. Det er ikke rigtig gået op for mig endnu at det er lige om lidt. Skal i dag ud og hente min kjole. Håber sådan den passer. Torsdag har vi samtale med præsten. Og i weekenden skal H2B på polterabend. Glæder mig til at se hvordan han tager det. Men må lige have fat i nakken på forlover da størstedelen af de deltagende slet ikke har fået noget ordentlig info. Irriterende.

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Så kom jeg også igennem din tråd, og hold nu op, hvor har du nogle fede tanker :) Er helt sikker på at I får en fantastisk dag :wink:

Jeg er helt vild med dine tørklæder til dine forældre, må man spørge, hvor du har fået dem lavet henne?

0

Del dette indlæg

Så kom jeg også igennem din tråd, og hold nu op, hvor har du nogle fede tanker :) Er helt sikker på at I får en fantastisk dag :wink:

Jeg er helt vild med dine tørklæder til dine forældre, må man spørge, hvor du har fået dem lavet henne?

Mange tak :)

Har fået lavet dem af en på Facebook i en gruppe jeg er med i. Eller. Hun sendte teksten og så strøg jeg det selv på :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer