PrinsesseMarie

Blonde hjælp :-)

26 indlæg i dette emne

Jeg sad i går og Googlede blonde, og jeg kan bare ikke finde det uden at det koster en mindre bondegård :-(

Men jeg søger en blonde på minimum en 4-5 cm. Den skal være hvid og ikke koste det vide ud af øjnene. Derudover må den gerne være fra Europa, da jeg ikke orker told. ;-)

Any ideas Ladies <3

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fandt blonder meget billigt på loppemarked :) Men de er jo så godt nok råhvide :rolleyes:

Jaa, de skal altså være hvide-hvide

Servietter, bordkort, duge, tallerkner og silkebånd er hvide ❤️

0

Del dette indlæg

Jeg fandt blonder meget billigt på loppemarked :) Men de er jo så godt nok råhvide :rolleyes:

Så går det ikke med cremefarve nej :wink: Tror ikke man finder så mange helt hvide blonder på loppemarked :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Så går det ikke med cremefarve nej :wink: Tror ikke man finder så mange helt hvide blonder på loppemarked :rolleyes:

Klorin!!!! :-) hahahah. Ej, nej det tror jeg du har ret i :-P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha :tunge: Narrh det går nok ikke :tunge::tunge::rolleyes:

Det kan ellers gøres biligt. Jeg fik en ordentlig bunke blonder i forskellige mønstre og bredder til 50 kroner :happy:

Uha ja, der er næste problem, jeg er for perfektionistisk til at blonden er forskellig og den skal rundt om 72 bordhæfter, som er ca 11 cm. Pr. Side og så rundt bliver det 22 cm gange med 72 hæfter, det er 1584 cm blonde 😄😄😄😄 hahaha

0

Del dette indlæg

Hahaha :tunge: Narrh det går nok ikke :tunge::tunge::rolleyes:

Det kan ellers gøres biligt. Jeg fik en ordentlig bunke blonder i forskellige mønstre og bredder til 50 kroner :happy:

Uha ja, der er næste problem, jeg er for perfektionistisk til at blonden er forskellig og den skal rundt om 72 bordhæfter, som er ca 11 cm. Pr. Side og så rundt bliver det 22 cm gange med 72 hæfter, det er 1584 cm blonde hahaha

Haha ej det bliver nok svært at finde :tunge: Kan godt forstå du ikke vil have forskellige blonder til det :) Jeg ledte netop efter noget forskelligt fordi det er til syltetøjsglas - så det måtte godt have forskellige mønstre og bredder :wink:

Sååå... Var ikke til meget hjælp :tunge:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var i en symaskinebutik i Århus, hvor de havde nogle flotte blonder. Jeg mener at prisen er 20-25 kr./meter, og det er jo ikke fordi det er så voldsomt hvis du skal have 16 meter, så er det jo 320-400 kr. og måske de kan lave en god pris sådan et sted når du skal bruge så mange meter ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer