tinemaria

Senest prøve kjole?

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg står i samme situation, så jeg følger lige med hvis det er ok Jeg har dog fundet kjolen, da der vil gå 3 mdr fra bestilling til den er hjemme i butikken... Jeg ved ikke hvordan betingelserne er i Lucca eller Lilly, men jeg kunne forestille mig at du skal være ude i god tid

0

Del dette indlæg

Jeg ved, at der er flere måneders bestillingstid hos lucca, er ikke sikker på, at de kan nå at få en ny hjem til din dato. Jeg ville personligt skynde mig ud! Der er nok en del steder der ikke kan nå at bestille en ny hjem under alle omstændigheder. Jeg ved ikke hvilken størrelse du bruger, men jeg har lagt mærke til, at i Københavnsområdet, der bliver kjolerne som regel bestilt hjem i en str 38, så hvis man ikke lige er den str, så tænker jeg, at det kan være svært at finde en prøvemodel. Bare en tanke. Derudover, så kan det jo være en lang process at finde den rigtige kjole (det tog mig fire måneder).

Hvis du er i tvivl om, hvorvidt du når at tabe de sidste fem kg, så ville jeg købe en kjole, der passer dig, som du er nu, og så få den lagt ind, hvis du taber dig yderligere. Kig også gerne efter en kjole med snøre, da de gerne spænder sig over et par str., og derfor egner sig godt til vægtændringer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også gerne tabe mig inden bryllup, skal giftes d. 16. august i år.. Dog er kjolen købt... :) Jeg købte ved Lilly (I holstebro), der snakkede hun om at der nok ikke ville være så lang leveringstid... kjolen passer perfekt som jeg er nu.. men taber jeg mig kan den både snøres mere ind eller ligges to størrelser ind uden man kan se det (Det ville koste 400 kr, så det er overkommeligt)... Det er dog vidst forskelligt fra butik til butik med prisen...

Hvis jeg var dig ville jeg komme ud og prøve nogle kjoler... For nogle tager det lidt længere tid at finde den helt rigtige kjole, og du skulle jo nødigt ende med en nødløsning fordi der bare ikke er mere tid... :wink:

Når det kun er 5 kg det drejer sig om tror jeg bestemt ikke det vil være et problem at få ordnet det.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Altså nu har jeg kun prøvet i Lilly, og min kjole var en tilbudskjole, så den fik jeg med hjem med det samme. Jeg TROR generelt ikke der er så lang tid ved lilly, som i mange af de andre butikker, men jeg ved det ikke. Men jeg vil også mene at uanset hvad, er det godt at du skal ud d. 9 april. Ville jo være drøn ærgeligt, hvis du bliver nød til at købe en kjole, som du egentlig ikke gider, fordi det ganske enkelt er den eneste løsning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også i sammen situation, selvom jeg sikkert ikke taber mig :-)

Jeg har købt kjolen, og bestilt tid til skrædder 3 uger før bryllup.. så retter hun til.

5 kg kan skrædderen sagtens rette ind, så tænker også at du må afsted hurtigst muligt og så få skrædderen til at rette til!

0

Del dette indlæg

Jeg ved at det i Lucca tager 4 måneder (hvis ikke det bliver holdt tilbage i tolden) fra de bestiller en kjole til den er her. Men hvis du kan passe den kjole du finder, så kan du få den med hjem med det samme. Og jeg ved tilfældigvis at de har en del kjoler i str. 40 i Lucca, da jeg var der i lørdags (i hvert fald hvis det er deres outlet du vil kigge på) Og hvis du finder en med snøreryg, så sker der ikke noget ved at du taber dig lidt, da den jo så kan snøres længere ind. Men de kan helt sikkert også vejlede dig, hvis du gør opmærksom på at du gerne vil tabe dig et vist antal kg.

- Mich

0

Del dette indlæg

Hejsa:)

Jeg var tilfældigvis forbi Lilly den anden dag og hører om det samme, da vi skal holde bryllup og dåb sammen, hvor baby vil være ca. 2,5mrd. så har af gode grunde ikke mulighed for at prøve kjolen kort før..

Her var ekspedienten nu ganske rolig, og sagde det ingen problem var. Lilly butikkerne har så stort varelager, og kan bestille fra hovedlageret med max. 14 dages leveringstid..

Så der fik jeg lidt ro på ;) Da alle jeg har snakket med nærmest har mente det skulle være min. 3 måneder før..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg måtte uventet ud og lede efter ny kjole. Lettere presset, eftersom jeg skal giftes midt i maj ;-)

Var i lilly i går, som havde et rigtigt flot udvalg af udsalgsmodeller, og her fandt jeg også min nye kjole, som kom med mig hjem, og nu blot venter på den store dag :a1221: som en anden skriver, tror jeg ikke der er så lang leveringstid på nye kjoler hos lilly. Jeg talte med en anden forhandler, huj havde tilgengæld leveringstid på 12-16 uger

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer