Aya84

Billeder af os?

11 posts in this topic

Jeg har samlet en MASSE billeder af min mand og jeg sammen fra de 14 år vi har været sammen.

Først havde jeg tænkt at hænge dem op alle sammen og danne en billedvæg, evt på vej op af trappen til festlokalerne.

Nu ved jeg ikke rigtig om det bliver lidt tamt st se på, uden rammer osv?

Så har jeg tænkt at samle billederne på et stort stykke karton og dermed lave 4-6 'plancher' med billeder?

Og nu til sidst har jeg tænkt på at sætte et billede i ramme i alle vindueskarme - der er omkring 12 vindueskarme?

Nogen der har en god ide??

0

Annonce ♥

Det lyder rigtig fint - du kunne evt ogsaa koebe en masse billige smaa rammer i Ikea og saette dem over hele lokalet?

0

Jeg samlede også en masse billeder sammen, men brugte det som et diasshow som en del af min tale, som en overraskelse til min kæreste og gæster. Og under diasshowet afspillere jeg så en sang som betyder noget for os....

0

Jeg var til et (rubin) bryllup, hvor nogle af gæsterne havde lavet en slags billed"væg" til brudeparret. De havde taget tørresnor og små klemmer i alle mulige farver og hængt billederne på snorene rundt om i lokalet. Ud over billeder, var der også andre ting, som brudens forklæde og gommens stald-kasket, blomster og tegninger fra børnebørnene. Det fungerede rigtig godt og var hyggeligt og farverigt at gå rundt og kigge på efter maden.

Måske en mere moderne udgave af den ide kunne du?

0

Annonce ♥

Til mine forældres sølvbryllup havde jeg samlet fotos fra de mødte hinanden og frem til idag. Det var dog ikke kun billeder af dem, men de var med på alle billederne. Det betød at forskellige vennepar var med på forskellige billeder og det virkede godt.

"Er det jer? Nej, hvor sjovt", "Gud hvor har du tabt dig meget", "Hvornår var I derhenne?", "Er det ikke også dér hvor vi var i år xx". Det brød isen fordi folk fik noget at tale om og grine om. Og så kunne man se på showet når der opstod talepauser..

Så min idé er at at I laver noget tilsvarende. Få andre med på billederne også. 14 år gamle fotos er virkelig sjove at kigge på.

Hvis I hænger billederne på en trappe risikerer I at folk spærrer trappen fordi de skal tale om billederne Hvis det er en bred trappe gør det selvfølgelig ikke noget, men tænk over billedernes effekt.

0

Hvad med at bruge billederne som bordnumre eller lignende? Bord 1 er fx er billede® fra det første år i var sammen, bord 2 er fra det andet år osv. Det kommer selvfølgelig an på hvor mange borde I har :D

0

Jeg synes det er en sød og også en romantisk ide... men nu er jeg også lige til sådan noget pladderromantik :loveshower:

0

Tag et kig på pinterest,der er rigtig mange gode ideer til at vise billeder på fede måder...

0

Annonce ♥

Takker for fine ideer og til jer der støtter min egen ide. Den med 'billedsnoren' har jeg selv tænkt på, men ved ikke om det kan lade sig gøre i de lokaler vi holder festen i?

Jeg tjekker pinterest! :)

0

Takker for fine ideer og til jer der støtter min egen ide. Den med 'billedsnoren' har jeg selv tænkt på, men ved ikke om det kan lade sig gøre i de lokaler vi holder festen i?

Jeg tjekker pinterest! :)

Jeg overvejer en stor ramme med pålimede bånd hvor der kan hænge billeder og præsentation af vores gæster da rigtig mange aldrig har mødt hinanden

0

På telefonen kan man få en app der hedder Printic. Derigennem kan man vælge mellem de billeder man har på Instagram, Facebook og telefonen og så få dem printet i Polaroid format. Jeg har lige fået lavet en stak, og de bliver så fine. Så kan de nemt smækkes op på en væg uden at se kedelige ud :)

http://www.printicapp.com/

0