TDM

Blomster København

13 posts in this topic

Hej alle 😊

Jeg sørger en blomsterhandler i Københavnsområdet der har flotte friske blomster til en god pris? Det skal være til bordet, kirken og måske min brudebuket? Har i nogle gode bud?

Håber nogen kan hjælpe!

0

Annonce ♥

Uhhh jeg lytter lige med her :cheerleader3:

0

Nu ved jeg ikke om du kender den blomsterforhandler der ligger inde ved Magasin (Bering tror jeg den hedder) - men de har efter min mening meget overkommelige priser naar det kommer til friske blomster og de holder altid rigtig godt.

0

Nu ved jeg ikke om du kender den blomsterforhandler der ligger inde ved Magasin (Bering tror jeg den hedder) - men de har efter min mening meget overkommelige priser naar det kommer til friske blomster og de holder altid rigtig godt.

De behandler også bare deres kunder repsektløst :td: Læs et eksempel her

0

Annonce ♥

Jeg har set der har vaeret et par eksempler paa det - jeg har personligt aldrig haft problemer og har altid faaet fin service (baade med raad osv) og blomsterkvaliteten har vaeret I top.

0

Jeg har set der har vaeret et par eksempler paa det - jeg har personligt aldrig haft problemer og har altid faaet fin service (baade med raad osv) og blomsterkvaliteten har vaeret I top.

Så er alt jo godt :)

Jeg er bare SÅ træt af dårlig kundeservice, jeg står selv i butik ved siden af studiet og det er squ ikke så svært at give kunderne en god oplevelse ved selv at være positiv og tale pænt ;) Så jeg handler selvsagt ikke sådan nogle steder :rolleyes:

0

Så er alt jo godt :)

Jeg er bare SÅ træt af dårlig kundeservice, jeg står selv i butik ved siden af studiet og det er squ ikke så svært at give kunderne en god oplevelse ved selv at være positiv og tale pænt ;) Så jeg handler selvsagt ikke sådan nogle steder :rolleyes:

Det kan jeg ogsaa godt forstaa :) og der er ikke noget vaerre end daarlig kundeservice. saa hvis jeg selv har vaeret ude for det saa kommer jeg der som regel heller ikke igen :)

Men hvad der ellers lige er af forholdsvis billige blomsterbutikker maa jeg nok melde pas paa - synes dem der ligger i KBH omraadet har tendens til at vaere ret dyre.

1

Ved Illum... de har samme prisleje som Magasin, der køber jeg ofte blomster i KBH. Synes man får meget for pengene....

0

Annonce ♥

Den ved Illum er lukket, men den ved Magasin er stadig åben. Har lige været forbi i dag :)

0

Jeg har dårlig erfaring med ham ved magasin og som da jeg også stod i butik under studierne, handler jeg ikke steder med dårlig service, men der må da være andre Kbh brude der har købt blomster?

Jeg har også tænkt på grøntorvet, men tager du der ud morgen før?

0

Ja, jeg tager derud fredag morgen. Regner med selv at binde min buket og lave knaphulsblomsterne. Vores bordpynt er en masse små vaser med små buketter, dem står vores 'weddingplanner' for at lave.

0

Annonce ♥

Jeg har også fravalgt den ved magasin på baggrund af andre kunders oplevelser. For det første ønsker jeg ikke at støtte op om deres måde at føre virksomhed på. For det andet ville jeg simpelthen være nervøs for om alting ville klappe på dagen, og hvis der af en eller anden grund skulle gå noget galt, om de i så fald kan håndtere det, eller om de bare ville smide mig ud. For så at stå der uden blomster :(

0