Lacrissen

Mad ude fra - fyn

6 posts in this topic

Hej.

Vi er stadig i tvivl om vores menu til brylluppet. Vi holder festen i nogle selskabslokaler som har gode køkkenfaciliteter, og har i første omgang talt om, at vi gerne vil have mad ude fra, enten som buffet, eller hvor en kok kommer og laver maden fra bunden.

Er der nogen der kan anbefaler nogle firmaer der levere god og lækker mad, som har en kuvertpris på under 350 kr.? (vi sørger selv for desserten)

Åhh jeg håber at I har nogle gode forslag :) Tiden er jo snart ved at løbe fra os... <3

0

Annonce ♥

Hej.

Vi er stadig i tvivl om vores menu til brylluppet. Vi holder festen i nogle selskabslokaler som har gode køkkenfaciliteter, og har i første omgang talt om, at vi gerne vil have mad ude fra, enten som buffet, eller hvor en kok kommer og laver maden fra bunden.

Er der nogen der kan anbefaler nogle firmaer der levere god og lækker mad, som har en kuvertpris på under 350 kr.? (vi sørger selv for desserten)

Åhh jeg håber at I har nogle gode forslag :) Tiden er jo snart ved at løbe fra os... <3

Hvor på Fyn er det? Der er jo et pænt stykke fra Odense til Svendborg fx :wink:

Hvis det er i Odense området, så ville jeg helt sikkert høre no. 61 ad, jeg ved de laver catering til større fester, og deres mad er altid helt i topklasse!

EDIT: Havde ikke lige set, at der var prisklasse på. Men hvis det var mig, så ville jeg ringe og få et tilbud...

Edited by roselein
0

Kjærs køkken kan også varmt anbefales. Der er altid rigeligt, og maden smager af noget 😊 prisen afhænger af hvilken menu du bestiller 😊

0

Er godt nok lang tid siden jeg har benyttet mig af dem, men tidligere var Kjærs Køkken fra Flemløse ved Glamsbjerg ihvertfald rigtig godt. Og ser ud til de har nogle gode priser. Ved dog ikke om de har holdt standarden, men har været rigtig godt de gange jeg har fået mad derfra. Og de kører ud på hele Fyn :)

Edited by MissTigger
0

Annonce ♥

Slagteren i Strib laver også lækker mad :)

0

Vi bestilte fra Röti i Odense, de gav os et rigtig godt tilbud :) (vi bespiste 55 pers. for 5000 kr) Det er godt nok en restaurant og indisk, men rigtig godt. Bare vær obs på at suppen skal spises af små skåle (ellers skal der bestilles ekstra) og bestil gerne med levering omkring ½ time før I regner med at spise :)

0