Frk. dm

Så blev det min tur - 9 maj 2015 - beretning! + billeder fotograf

459 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tja, det kan gå, men vil da nok være pænest uden bh'en bagpå. Hvad er det for en klister bh, du har prøvet?

Jeg bruger selv 70E/F, hvor min barm ikke har så meget fylde foroven - så jeg endte med brysttape fra bybra, men kunne også godt have brugt denne klister bh. Personligt synes jeg bare, jeg fik for meget push-up med den, så jeg følte mig lidt vulgær med den.

Det er lige præcis den klister BH jeg har købt..

Er bare så i tvivl med det tape - altså om det holder ;)

Tape'en flytter sig i hvert fald ikke, når først det er på. Det kan bare være svært for huden at ånde inde under den, så man er lidt svedig, når tape'en fjernes - og det ser IKKE sexet ud, når man har det på haha

Jeg havde det på fra omkring 12.00 til 22.00 ved vores bryllup.

Hvornår er det nu, I har bryllupsdag? For jeg vil sige, at tape og klister bh er varmt, når det er varmt....... Kan der ikke syes bh skåle ind i din kjole?

D. 9. Maj så er ikk sikkert det er drønvarmt.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja troede ikk rigtigt det dukkede op mere - så en glædelig overraskelse idag :)

Hvor højt oppe sætter man det ca.?

Dejligt det dukkede op. Det er rigtig fint.

Mener man sætter det lidt over knæet. Altså rigtigt sidder det vel godt oppe på låret, men hvis det skal vises frem er det nok rarere at have det længere nede :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man undgå andet end polterabend tanker nu?

Og jeg må heller ikke kende min mands dato..

I min ideelle verden er der kun en oplagt lørdag for mig tilbage - påskelørdag 😀

Mandens kunne dog godt ligge en anden dag..

Idet det herefter hedder, sølvbryllup, job, 50 års brunch også er det weekenden før( hvor jeg altså sys det er fesent de ligger)

Det er lidt frustrerende...spændende...og en smule irriterende 😉

Redigeret af Frk. dm
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man undgå andet end polterabend tanker nu?

Og jeg må heller ikke kende min mands dato..

I min ideelle verden er der kun en oplagt lørdag for mig tilbage - påskelørdag 😀

Mandens kunne dog godt ligge en anden dag..

Ih, det bliver spændende hvornår det er. Jeg har også to mulige lørdage i mit hoved, men det kan være jeg bliver overrasket.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, vi har fået prøvelsesattesten tilsendt og på den står der, at vi har anmodet om navneændring, men om det er gået i orden, det ved jeg egentlig ikke. De ringede fra Navnekontoret for at være sikre på, hvor de skulle sende papirerne hen (de var åbenbart i tvivl om, om det var i Fredericia eller København). Så jeg går egentlig ud fra, at det er i orden for vores vedkommende.

Det kunne være du skulle prøve at kontakte Borgerservice.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det kommende bryllup og spændende med polterabend - om det bliver nu på lørdag :D Supersødt af dine kolleger sådan at holde en minipolter for dig, synes jeg... Det lyder til at være en god tradition hos Jer.

Det der superfine strømpebånd - må jeg høre, hvor meget du har givet for det. Bliver lige pludselig i tvivl om, om du mon nævnte prisen på en af siderne, -men nu spørger jeg lige alligevel... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, vi har fået prøvelsesattesten tilsendt og på den står der, at vi har anmodet om navneændring, men om det er gået i orden, det ved jeg egentlig ikke. De ringede fra Navnekontoret for at være sikre på, hvor de skulle sende papirerne hen (de var åbenbart i tvivl om, om det var i Fredericia eller København). Så jeg går egentlig ud fra, at det er i orden for vores vedkommende.

Det kunne være du skulle prøve at kontakte Borgerservice.

Må kontakte borgerservice..

Men kan jo være anderledes fordi vi skal vies borgerligt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det kommende bryllup og spændende med polterabend - om det bliver nu på lørdag :D Supersødt af dine kolleger sådan at holde en minipolter for dig, synes jeg... Det lyder til at være en god tradition hos Jer.

Det der superfine strømpebånd - må jeg høre, hvor meget du har givet for det. Bliver lige pludselig i tvivl om, om du mon nævnte prisen på en af siderne, -men nu spørger jeg lige alligevel... ;)[/quote

Tak, ja det er spændende..

Tror ikk jeg har nævnt prisen, men ca 134kr fra UK :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh sidder lige og læser om prøveattester og godkendelse af navneændring..

Vi har sendt det hele ind, men hvordan ved man om det er gået igennem?? Og hvornår skal man vide besked?

Vores kom på e-boks altså prøvelsesattesten

Mon ikke de også sender noget mht. navneændring der når det er gået igennem?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh sidder lige og læser om prøveattester og godkendelse af navneændring..

Vi har sendt det hele ind, men hvordan ved man om det er gået igennem?? Og hvornår skal man vide besked?

Vores kom på e-boks altså prøvelsesattesten

Mon ikke de også sender noget mht. navneændring der når det er gået igennem?

Det gjorde vores også. Ved ikke med navneændring.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh sidder lige og læser om prøveattester og godkendelse af navneændring..

Vi har sendt det hele ind, men hvordan ved man om det er gået igennem?? Og hvornår skal man vide besked?

Vores kom på e-boks altså prøvelsesattesten

Mon ikke de også sender noget mht. navneændring der når det er gået igennem?

Det gjorde vores også. Ved ikke med navneændring.
Tak :)

Måske det er anderledes når det er borgerlig vielse?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer