Sign in to follow this  
Followers 0
natascha1987

Hair exstensions

7 posts in this topic

Jeg overvejer meget kraftigt at få lavet exstensions, men synes der er så mange måder at lave det på at det er svært at vælge. Er der nogen der har erfaring med det, nogen metoder i kan anbefale eller man skal holde og fra?

0

Annonce ♥

Jeg har prøvet at have sådan nogle brede baner (ca 5 cm) sat på med tape. Det kan jeg ikke anbefale. For det første synes jeg det var dyrt og tapen er meget svær at skjule. Jeg vil i hvert fald aldrig vælge den løsning igen.

0

Hejsa ;)

Altså som frisør vil jeg sige at det kommer meget an på hvordan dit eget hår er, tykt, tyndt, stribet ellers ens farvet ;)

Derud over vil jeg sige det der tit er mest vigtigt er at du vælger ar få lavet det ved en proff. Og ikke bare lige en der har kigget en youtube video! NB! Det behøver ikke være en frisør, der er også rigtig mange der har taget kursus i det med at påsætte hår ;)

Ud fra min personlige mening, er jeg selv mest til at få syet det på, grunden til dette er at jeg godt kan li det med at man ka få virkelig meget hår på, selvom man ikke har så "stort" et hovede ;)

Derud over synes jeg også cold fusion er ganske fint, især hvis man har mange farver i håret, fordi så kan det blende rigtig flot ind i en eget ;)

Jeg er ikke den store fan af tape hår eller hot fusion, men det er mest pga. Lim i håret bare ikke er mig ;)

0

Jeg har meget tyndt ensfarvet hår, tænker også umiddelbart at hot fusion er jeg ikke meget til, cold fusion er det med elastikker? ? Tror også det sikre valg er at gå til en frisør og forhøre mig.

0

Annonce ♥

Jeg har meget tyndt ensfarvet hår, tænker også umiddelbart at hot fusion er jeg ikke meget til, cold fusion er det med elastikker? ? Tror også det sikre valg er at gå til en frisør og forhøre mig.

Cold fusion er mikroringe der bliver sat rundt om dit eget hår, altså hårtotter der bliver sat på hårtotter... Det skulle være det mest skånsomme for håret, min frisør anbefalede det i går da jeg lige skulle piftes lidt op :)

0

Jeg lurer lige med her... Drømmen om laaangt tykt hår lever i bedste velgående :lol:

0

Jeg har en skulderlang page - min frisør anbefalede mig at købe 1 stk extension med clips. Jeg håber at det fungerer med opsætningen.

0