Janni-o

Bedste fotobog?

6 indlæg i dette emne

Hej BK'ere

Jeg har tænkt mig at få lavet 3-4 flotte fotobøger efter brylluppet, hvor alle minderne (eller billederne af dem) skal gemmes. Så jeg kunne godt tænke mig en god solid bog som har høj kvalitet og kan holde til at blive kigget meget i.

Nogle der har nogle erfaringer med gode firmaer som laver disse bøger og har gode råd til, hvilken slags jeg skal vælge?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tjekket diverse tests, priser og anmeldelser, da jeg som semi-proff fotograf på SU gerne vil have flotte billeder til en pris jeg kan betale :wink: Jeg er nået frem til at PIXUM har det bedste produkt til den bedste pris :)

0

Del dette indlæg

Vi har SÅ mange fotobøger herhjemme af vores børn og ferier og vi bruger ALTID photobox! Deres kvalitet er rigtig god og mange gange kan må få nogle gode deals på sweetdeal, groupon og lign. Jeg vil klart anbefale dem.. Hvis du vil have det, kan jeg tage nogle billeder og lægge ind, så du kan se dem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har på en messe talt med Nordicphoto som laver nogle virkelig fine bøger.. Men kan få men kunstlæder-, læder-, stof- (m.fl.) eller sågar aluminiumsomslag.. Redigerings programmet tillader billedredigering i meget høj kvalitet.. MEEEEN priser er skyhøje, jeg ville have gjort hvis pengene var der.. prislag 700-1000 kr pr bog.

De samarbejder direkte med fotografer, som får deres ting printet hos nordicphoto.

www.nordicphoto.com

0

Del dette indlæg

Jeg bruger altid CEWE og det vil jeg også gøre i forbindelse med brylluppet. Jeg har primært brugt dem til at samle rejseminder, og de bøger er blevet kigget meget i, og er stadig super flotte. Én gang fik jeg leveret en fotobog med en smule trykfejl. Meget kort tid efter reklamation fremsendte de en ny uden beregning, så de har også rigtig god service. Og meget venlige i telefonen.

De bøger jeg har købt har kostet ca. 300,- hvilket jeg synes er yderst rimeligt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer