Indy2014

skørt krise!

13 indlæg i dette emne

Ja jeg er ved at være helt i krise over skørtet til kjolen. Jeg havde købt et skørt fra en herinde. Men det viste sig så at være for kort og lavede sådan en træls fold på kjolen.

Har kigget og kigget efter et skørt, men tør næsten ikke købe noget igen af frygt for at det ikke passer igen.

Jeg er en str. 46 og 175 cm høj og det giver jo også lidt begrænsninger.

Og så synes jeg det er frygteligt mange penge at give 1000 kr for et skørt.

Jeg skal have min kjole tilrettet den 21 maj, så der er ikke lang tid til :-(

Se evt min kjole på min planlægningstråd.

Hvad skal jeg dog gøre? Håber i har nogle gode råd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en smuk kjole :)

Kan du ikke sy et ekstra stykke på skørtet nederst ? Måske det kan afhjælpe problemet. Hvis du alligevel ikke kan bruge skørtet som det er, er der ikke så meget spildt hvis det kikser...

Håber at du finder på noget :)

0

Del dette indlæg

Jeg kan skaffe nogle rigtig gode skørter til omkring 500,- Det der er godt ved dem er at de har hele topstykket i blødt elastisk stof, der burde være til at skjule under en tætsiddende kjole. Jeg er dog ikke klar over størrelsen, men jeg hører lige hende jeg kender ad.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en smuk kjole :)

Kan du ikke sy et ekstra stykke på skørtet nederst ? Måske det kan afhjælpe problemet. Hvis du alligevel ikke kan bruge skørtet som det er, er der ikke så meget spildt hvis det kikser...

Håber at du finder på noget :)

Tak, det er et ring skørt så det vil desværre ikke hjælpe. Overvejede den nemlig også. Men desværre, er jeg heller ikke voldsomt fiks på fingrene

0

Del dette indlæg

Har været inde og kigge din kjole men kan ikke helt tyde hvad slags skørt det er du efterspørger..

Er det et med ringe i du skal bruge?

Jeg har et jeg regner med ryger til salg efter mit bryllup.. Det er så godt nok først d. 24 maj..

men jeg er ca 176 cm og måler 100 cm i livet

Det er et Lilly i str L

har ikke et billede af mit men det er den her model..

post-72117-0-08739600-1399639387_thumb.j

0

Del dette indlæg

Havde regnet med 300 kr.+ evt porto.. Har selv givet 600 kr for det.. det var nyt da jeg købte det privat.. sælger havde fejl købt det .. hun skulle nemlig bruge et med ringe .. så det bliver kun brugt den ene dag af mig..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde regnet med 300 kr.+ evt porto.. Har selv givet 600 kr for det.. det var nyt da jeg købte det privat.. sælger havde fejl købt det .. hun skulle nemlig bruge et med ringe .. så det bliver kun brugt den ene dag af mig..

Det lyder helt fair. Hvis jeg får brug for det. Kontakter jeg dig lige igen. Vil lige prøve om jeg kan få et skørt inden den 21. Men hvis lokummet brænder så er jeg helt sikkert på. :-)

0

Del dette indlæg

Kan du ikke ellers leje et i den butik, hvor du løber kjolen? Min søster lejede hendes for et eller andet beløb, og så skulle vi bare rense det og aflevere det tilbage bagefter...

Det må jeg finde ud af, for det er da en mulighed. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer