te2014

prøveopsætning

11 indlæg i dette emne

Hej piger

Min frisør ( i Slagelse) skal desværre flytte salon i den weekend vi skal giftes. Jeg har derfor måtte finde en anden der kan hjælpe mig på dagen og fik en prøveopsætning til 600 kr i dag. Det var helt galt. Frisøren var vældig sød men det så farligt ud da vi var færdige efter 2½ time. Hun sagde selv at det ikke var blevet pænt og at det så rodet ud, men at det nok skulle blive fint på dagen.

Jeg ved ikke helt om jeg tør løbe an på at det lykkes eller om jeg skal forsøge at finde en ny frisør.

Jeg håbede at der ville være styr på håret efter i dag. Øv altså. What to do :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hun selv synes det er grimt forstår jeg ikke hvorfor hun ikke prøvede at sætte det igen eller sagde at du kunne komme ind en anden dag så hun kunne gøre et nyt forsøg gratis (eller ihvertfald til reduceret pris), jeg tror jeg ville være alt for nervøs til at tage chancen på dagen hvor der er et tidspres og generelt bare stort pres og mange forventninger

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du ikke er tryg ved frisøren, så find en anden - det vil være super ærgerligt hvis det heller ikke lykkes på bryllupsdagen og når du har nerver i forvejen, så vil det bare være med til at give dig endnu flere nerver op til.

Eller prøv at snakke med hende om du ikke kan komme igen inden, fordi du vil være sikker på at det bliver godt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville finde en anden, hvis jeg havde en dårlig mavefornemmelse!

Både min søster og en af mine veninder endte med en "dårlig" frisure - og idag når de ser brudebillederne fra deres store, så er det altid det første de begge kommentere…

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville også finde en anden. En ting er det ikke lige lykkedes at finde frisuren, men når I ikke fandt ud af, hvordan det skulle sidde OG hun faktisk også selv synes, at det blev grimt, ja, så ville det gøre mig utryg, at hun ikke blev ved til I var færdige! (Måske med en ny tid).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En prøve opsætning skal nærmest være identisk med håret på dagen. Ellers går man jo stadig med en nervøs mavefornemmelse!

Mvh Veronika (Frisør :))

Redigeret af våw
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gå ind på Pinterest og søg på bryllupsfrisurer - vælg dem som du synes ser godt ud og print eller vis dem til den frisør som skal sætte dit hår. Så burde du og frisøren kunne finde frem til noget som klæ'r dig og som DU kan li' :7himmel:

Jeg har fundet ideer til kjoler, bryllupskager, hår m.v. derinde og det er fantastisk inspirerende - men pas på - det er en tidssluger :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer