Shii

Lokale og antal mennesker

5 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen blevet så usikker på om det alle folk siger til mig, nok skal kunne lade sig gøre.

Vi har planlagt at holde vores bryllups middag og fest i vores egen, aflukkede have.

Haven er 6 meter bred og 15 meter lang. der er så et yderligere stykke som er 3 meter bred og 7 meter dyb.

Vi forventer at blive ca. 60-70 mennesker(hvoraf 15 er børn), og jeg mener at det kan vi altså bare slet ikke få smidt sammen på så lidt plads? (Det er vel ca. 100 m2).

Vi har yderligere en bygning på ca. 35 m2, som vil blive benyttet til festen også (Det bliver lavet til et kaffe/kage område, meningen er da vi har mange børn, at det skal være legeområde for dem også)

Har vi overvurderet størrelsen på vores have? Måske jeg bare skal droppe ideen med at jeg gerne ville have runde borde, og gå efter aflange, så sparer man jo plads?

Årh jeg er så bange for at folk knapt vil kunne bevæge sig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke runde borde vil kunne være der. Vi bliver 50 og vi har et telt på 12×6m og det synes jeg bliver presset. (Der skal også være plads til kage bord, dinner musiker, bar og et par andre småting.)

Du regner som minimum med 60cm pr person, så jeg tror ikke at du vil få plads til alle med runde borde... prøv at regne efter for at få ro i sindet... eventuelt tegne det op på papir med rette mål - det måtte jeg gøre for at se om vi kunne være der...

0

Del dette indlæg

I mine øjne er 100 kvm rigeligt til 60-70 mennesker. Vi skal holde vores fest i lokalet her hvor vi bor, og det er til 40 personer, og vil tro at inkl. køkken, toiletter og gang, så er der vel 60-70 kvm.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke runde borde vil kunne være der. Vi bliver 50 og vi har et telt på 12×6m og det synes jeg bliver presset. (Der skal også være plads til kage bord, dinner musiker, bar og et par andre småting.)

Du regner som minimum med 60cm pr person, så jeg tror ikke at du vil få plads til alle med runde borde... prøv at regne efter for at få ro i sindet... eventuelt tegne det op på papir med rette mål - det måtte jeg gøre for at se om vi kunne være der...

Nej nej, det skal der ikke være plads til. Vi har de 3*7 meter hvor der er plads til kage bord, musik osv. osv, og derudover har vi vores sture på ca. 35-40 m2 som vil blive brugt til opbevaring af mad og vin osv. da vi så kan sikre at det ikke kommer til at stå udenfo ri bagende sol, og der er direkte adgang fra have og derind.

Det er altså kun selve bordene der skal være plads til i de 6*15 meter. (faktisk er det vidst 7*15)...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer