Miss-Lena

Plus size brud og brudekjoler

12 posts in this topic

Jeg læser tit om store piger, der er bekymerede for om de kan finde den rette kjole. Derfor vil jeg lige linke til denne her super gode "artikel" på Off-beat bride. Synes det viser at der er mange muligheder og man ikke bare skal give op.

http://offbeatbride.com/2014/01/plus-size-wedding-dress-shopping.

Lige et par eksempler:

Dropped waist - ja, det ser da skønt ud til hende

drop-waist-dress-with-crazy-skirt.jpg

Tealength og bælte - jaaaaa, så fint

tea-length-dress.jpg

HAvfruemodeller behøver bestemt ikke at være et no go

sexy-mermaid-dress.png

Ball-gown - ja da...

davids-bridal-full-ballgown.jpg

0

Annonce ♥

Wauw skønne billeder!! Tak fordi du lagde dem op! :bearhug:

Jeg er igång projekt kæmpe-vægttab (har tabt 25 kg indtil videre, wuhuu! :cheerleader3: ), men hvor er det skønt at se at man også kan se så smuk ud selvom jeg ikke nødvendigvis når mit mål inden brylluppet (som er at tabe 60 kg).

Specielt den første med dropped waist er sådan noget jeg drømmer om!

0

Jeg kan smide billeder op af min kjole når jeg kommer hjem fra arbejde.

Jeg er normalt en størrelse 54, og jeg var dybt rørt da jeg prøvede kjoler, fordi de bare alle var SÅ smukke! Og det fedeste var at jeg jo i forvejen havde siddet og kigget billeder og tænkt; Ja ja men sådan ser den jo ikke ud på en tyk kvinde.

Men JO, det gør de! Så tykke piger kan sagtens få skønne, skønne kjoler :lun: Jeg vil dog anbefale, ligesom man også kan se på de billeder i første indlæg, at man ikke pakker sig ind i bolero og jakker osv. medmindre det selvfølgelig er for koldt. Men faktisk kan man sagtens vise sin krop lidt frem, for man ER bare brand lækker i en brudekjole :loveshower:

0

Wau er vild med kjolen på det sidste billede..

0

Annonce ♥

Jeg bliver altid så trist, når jeg ser/høre kvinder med former frygte de ikke kan finde en kjole. Jeg er ikke selv slank, men er heller ikke plus size , men har alligevel mave og mormorarme, og har dælme tænkt mig at flashe mine arme til brylluppet, folk ved jo godt hvordan man ser ud, så de forventer jo ikke at man kommer og har en total killer-body til sit bryllup. Er sikker på at uanset hvilken størrelse man har, så vil folk syntes man er SÅ smuk en brud.

Super fedt du lige laver sådan et indlæg Lena :loveshower:

Edited by Rikke aka rapanden
0

Så fint indlæg og så ærgeligt at nogen brudebutikker ikke giver plus-size brude valgmuligheder for at prøve alle faconer af, for det kunne jo være der var en der overraskede positivt

0

wauw og tusind tak miss lena, det var en øjenåbner af de gode :cheerleader3: jeg må ærligt indrømme, at jeg egentligt frygter lidt det at skulle ud og kigge på kjole.

Jeg går normalt ikke i kjole, jeg ser bare bedre ud i bukser. Lille, møøj bred og med mormor luffer der vil noget hahaha... Men efter at have set disse billeder, må jeg indrømme at jeg glæder mig lidt :)

0

Super dejlig artikel :-)

0

Annonce ♥

Jeg er ingen sylfide, en str 48 for neden og 50 for oven. Og sådan så jeg ud i lørdags. Med mormor arme osv. :-) Man kan altså godt finde nogle flotte kjoler selv om man er plus size :-)

post-68025-0-80776200-1400252168_thumb.j

2

Wauw, det er nogle super flotte billeder. Selvom det er store kvinder, så får de altså en forrygende figur i den rigtige kjole. :wink:

0

Jeg er ingen sylfide, en str 48 for neden og 50 for oven. Og sådan så jeg ud i lørdags. Med mormor arme osv. :-) Man kan altså godt finde nogle flotte kjoler selv om man er plus size :-)

Ihhh hvor har du bare set smuk ud :loveboard:

0

Tak :-) følte mig også som en smuk brud

1

Annonce ♥