Frk. dm

Hvor gamle er I og jeres udkårne?

142 indlæg i dette emne

Jeg er 44 og H2B fylder 54 ugens efter vi bliver gift. Det er anden gang vi bliveer gift begge to og vi har hver en dreng og en pige fra tidligere ægteskab. H2B's børn er 18 og 25 og mine er 17 og 19 år. :) Jeg blev gift første gang på min 25 års fødselsdag med børnenes far.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begge 33, har været sammen i 18 år og været gift i 8 år ( vi blev gift på rådhus på vores 10 års dag) vi er begge 35 når vi skal velsignes og har der været sammen i 20 år og gift i 10 år :) Nåh ja, så har vi en søn sammen på 13 år :)

Redigeret af Nattergalen80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begge 19 år, så man kan godt siger at vi er en smule hurtige, men det føles bare så rigtigt :D

P.s. Vi har ingen børn ;)

Har det på samme både her!

min kæreste fylder 21 og jeg 19 lige om lidt :)

Jeg er også 19 år :) min forlovede er 29 år, og fylder begge år inden brylluppet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen nærmere uddybning af dette spørgsmål kræves :)

Tilføj gerne om I har børn og evt. Deres alder?

Jeg er 25 og min kæresten, kommende mand, bliver 29 i oktober. :)

Vi har været kærester 5 år den dag vi skal giftes, vi skal nemlig gifes på vores 5 års dag :P :D <3

Vi har ingen børn endnu, men vi er lige blevet gravide, efter 2,5 år, 3 x iui-h forsøg og et ivf/icsi forsøg :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg 30 og Henrik er 40

Sikke en ung dame han har scoret sig

Vi har 2 børn sammen på 2 og 6

Jeg er selv 38 og min kommende mand (også en Henrik) er 47.... dog har vi ingen fælles børn men de tre vi har tilsammen er squ lige så dejlige alligevel

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er 28 og manden min 37 :) Gamle mand....

Gamle mænd er godt :) Jeg driller også min med at grunden til vi altid har boet tæt på et plejehjem, er så jeg lettere kan læsse ham af, når tiden kommer. Og når vi høre en ambulance plejer jeg at sige, " så skat, nu er der plads til dig" :lol:

Hehhe den er god min blir også drillet :)

Også her.... han er 9 år ældre... altså han når at blive 48 ugen før brylluppet jeg selv fylder først 39 efter brylluppet (i september) så jeg har hele 5 uger til at drille ham og kalde ham "gamle".... :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er begge 28 år, h2b er lige et halvt år ældre end mig, vi vil begge være 30 til brylluppet.

Ingen børn, men jeg bragte en kat med ind i forholdet, og selvom h2b ikke var kattemenneske, er han nu missefar all over, det er blevet fars kat.

Vores kat parsi er 9 år, vi vil rigtig gerne have børn, og h2b er superskruk efter en baby, men vi venter til efter brylluppet.

Vi har 9 års dag en måned efter vi er blevet gift, og h2b faldt på knæ til vores 6års dag, så der går ca 3 år før vi kan blive smedet sammen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer