RieRune

Tekst under sko

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er lidt enig med Louise G.

Må indrømme at jeg også synes der er noget meget mærkeligt ved at sætte et klistermærke under mandens sko, hvor der står "help me" eller "game over", det signalerer jo i virkeligheden, at manden slet ikke har lyst til at være der :huh::blink::td:

Der er sikkert nogen, der mener det er sjovt, men må indrømme at jeg har svært ved at se det sjove i dem...

Til gengæld så jeg nogen, hvor der stod "ja" nedenunder på begges sko, og det synes jeg var lidt sødt :)

0

Del dette indlæg

Jeg er vild med ideen om klistermærker under skoene. På mine står der 'I do' og på H2B's står der 'Me too' :wink:

Men bryder mig ikke om 'help me' eller 'game over' eller noget i den dur, da jeg synes det er negativt ladet.

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er vild med ideen om klistermærker under skoene. På mine står der 'I do' og på H2B's står der 'Me too' :wink:

Men bryder mig ikke om 'help me' eller 'game over' eller noget i den dur, da jeg synes det er negativt ladet.

"Me too" er da vildt sød!

0

Del dette indlæg

Fantastisk! Elsker det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer