Metteschjeldahl

Fotograf i regnvejr

21 indlæg i dette emne

Hej piger. Er der nogen af jer der har en plan B i tilfælde af regnvejr. Kan jo ikke lige lade være med at tænke på det i dag ;) Vi forstille os at vi skal have taget billeder ude på en mark, en skov eller nede ved stranden, men det har jeg ikke lige lyst til regnvejr. Hvad gør I ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er nok ret atypiske, for vi gider ikke alt det der foto halløj, vi vil bare lige have taget få billeder, og så er det det. Og vi gør det kun, for ikke at fortryde om nogle år. Så hvis det står ned i stænger, jamen så nøjes ved bare med billeder inde i kirken efter vielsen :)

0

Del dette indlæg

Ja det er jo også en mulighed, ved bare ikke om vi kan komme ind i kirken bagefter, for jeg ved ikke om der er et bryllup efter os, men det må jeg jo lige undersøge. Tak :)

Nej er jo det, altså det ved vi jo heller ikke, men vi skal først vies kl. 15, så tror ikkeden mulighed er der.

Alternativt, kunne man også bruge et p-hus, en p-kælder osv, hvis man ønsker en rå baggrund, der er jo også læ, det kræver selvfølgelig bare at man har sådanne ting i nærheden. Eller en tunnel måske.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I tilfælde af regn kan vi tage billeder enten i kirken (de har kun 4-5 bryllupper om året, så mon ikke vi har den for os selv) eller på vores hotel, der er bl.a. en chesterfield sofagruppe og en gammeldags bogreol som kunne være fine på billederne hvis vi ikke kan være udenfor

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes til Oktober og i tilfælde af at det står ned i stænger, vil vi se om vi kan få taget nogle billeder i kirken, ellers må vi vente til vi kommer ud på feststedet med at få taget nogle billeder. Hvis det ikke regner så slemt, så kan man altid have en paraply med som back up. Vejret er ikke noget man lige kan styre desværre.. kun prøve at følge med i vejrudsigten og så krydse fingre.

0

Del dette indlæg

Til Rikke: Vi skal giftes i Hjortshøj og festen skal holdes på Sabro Kro, så det skal være der i mellem. Jeg må ud og lede. Men jeg kan se at du kommer fra Aarhus/Tilst, så hvid du lige kan komme i tanke om noget er jeg lutter øre :)

Redigeret af Metteschjeldahl
0

Del dette indlæg

jeg har aldrig oplevet at man ikke lige kunne bruge et kvarter efter en vielse til at få taget billeder inde i kirken!

Hvis I godt kan lide den lidt rå baggrund, så kunne I måske prøve at spørge nede ved Landing oste fabrik… Ellers kunne det måske være en mulighed at overveje at få opstillet en pavalion eller noget, så I kan have "tag" over hovedet, men stadig få den flotte baggrund med. Det er jo en fantastisk natur ved Sabro kro, og det ville være flot med billeder, selv hvis baggrunden var strålende regnvejr :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har aldrig oplevet at man ikke lige kunne bruge et kvarter efter en vielse til at få taget billeder inde i kirken!

Hvis I godt kan lide den lidt rå baggrund, så kunne I måske prøve at spørge nede ved Landing oste fabrik… Ellers kunne det måske være en mulighed at overveje at få opstillet en pavalion eller noget, så I kan have "tag" over hovedet, men stadig få den flotte baggrund med. Det er jo en fantastisk natur ved Sabro kro, og det ville være flot med billeder, selv hvis baggrunden var strålende regnvejr :)

Det var også en super ide. Jeg vil gerne spare noget tid ved ikke at køre for langt væk mellem Hjortshøj og Sabro.

0

Del dette indlæg

Hvis det skal være en tunnel, så er der flere i Tilst der kunne bruges. Den som jeg lige tænker er lettest at komme til hvor man kan parkere tættest på, er den ved Tilst skole, der kan man parkere ved TST og biblioteket :-)

Line: Mener du ikke Lading?

0

Del dette indlæg

Hvis det skal være en tunnel, så er der flere i Tilst der kunne bruges. Den som jeg lige tænker er lettest at komme til hvor man kan parkere tættest på, er den ved Tilst skole, der kan man parkere ved TST og biblioteket :-)

hihi jo… dumme autocorrect :P Lading ostefabrik som ligger næsten lige ved siden af… :) (Men du mener nok også Lin :P hihi )

0

Del dette indlæg

vi skal har taget billeder i den blomster have, hvis det er godt vejr, men skulle vejret ikke være med os har vi ca. 30min til og tag billeder i kirken har snakket med vores præst og hun sagde det var meget normalt at brudepar bruget kirke. selv ved godt vejr..

så mund ikke i osse kan få lov, i den kirke i skal gifte i..:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hihi jo… dumme autocorrect :P Lading ostefabrik som ligger næsten lige ved siden af… :) (Men du mener nok også Lin :P hihi )

-HAHA- Ja for pokker, sad lige i egne tanke. Har for pokker læst dit navn 500 gange herinde . :tunge:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi overvejer at tage ind på Godsbanen, hvis det regner. Vi har også tænkt på at Aros kunne være ret fedt :)

Kunne sagtens forestille mig at det ville blive nogle fede billeder, men jeg synes at det vil tage for lang tid at skulle køre ind til Aarhus.

0

Del dette indlæg

vi skal fotograferes ved fedtstedet. der har vi fået lov til at blive fotograferet indefor hvis det regner, de har både et fedt gammelt bibliotek en en fed vinkælder vi kan blive fotograferet i

0

Del dette indlæg

Det har jeg så oplevet mange gange - både, som sanger og som gæst og i flere forskellige kirker.

Det er dog nok mest udbredt i bykirkene, hvor der typisk er en time mellem hver vielse.

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer