sarahb

Brudebuket budget

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg var i fredags forbi en blomsterhandler, hvor de sagde, at prisen for en brudebuket med bonderoser og almindelige hvide roser ville koste 1000 kr. Det synes jeg, er helt vildt dyrt og ikke noget, jeg gider at bruge penge på. Så min plan er nu at få bundet en ganske almindelig buket og så selv komme silkebånd om. Regner ikke med, at det bliver meget mere end 200-300, da jeg ønsker en lille tæt buket.

0

Del dette indlæg

Vi kommer til at bruge 600 på brudebuket og 3 brystbuketter. Det er det billigste jeg har fundet her i Århus området, ellers har de netop også lagt fra omkring 1000 kroner for en brudebuket. Hende jeg bestiller ved er uddannet indefor faget, men har det kun som hobby virksomhed, så det er derfor det er så billigt.

Min skal forresten bare være en buket callaliljer, og så med bånd om stilkene :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min svigerinde er blomsterbinder, så hun står for blomsterne både borddekorationer om aftenen pyntning til vielsen brudebuket og hvad der elles hører til. hvad prisen bliver ved vi ikke endnu. men vi betaler kun for blomsterne og ikke arbejdet. vi har sat ca 3000 kr af til det hele, det tror jeg er nok

0

Del dette indlæg

Hvis man er fra århuskanten kunne billigbrudebuket.dk måske være noget....

Hende har jeg selv kig på ;-)

Det er netop der jeg køber min brudebuket :)

Det ser virkelig også ud til at være gode priser og smukke buketter....

Har du bestilt eller?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man er fra århuskanten kunne billigbrudebuket.dk måske være noget....

Hende har jeg selv kig på ;-)

Det er netop der jeg køber min brudebuket :)

Det ser virkelig også ud til at være gode priser og smukke buketter....

Har du bestilt eller?

Nej ikke endnu, men har snakket i telefon med hende. Regner med at lave en aftale med hende engang i August. Hun bor i samme kvarter som min mor, så det er jo let lige at gå hen til hende :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer