bobo22

overnatning

7 indlæg i dette emne

Godtså :-) har brug for jeres hjælp.

Vi skal giftes den 19 juli og holde festen på Sengeløse kro. De har et aneks man kan leje, men vi føler ikke det er det rigtige for en bryllupsnat. Vi vil gerne overnatte et sted hvor vi kan stå op og få en lækker morgenmad og nyde hinanden.

Jeg har siddet og kigget på hoteller, men tænker så, vi kommer jo først på hotellet engang i løbet af natten, og på alle hoteller skal man jo være ude kl. 11 dagen efter.

Hvad gør i andre?

Det skal jo også været et sted der er forholdsvis nemt at komme til - fra Sengeløse/Taastrup

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også være ude kl. 11.

Men vi havde overvejet at tage en overnatning mere, bare for ar kunne nyde hotellet.

Men vi skal, efter eget valg, rydde op om søndagen, så det gør ikke noget vi skal afsted:-)

0

Del dette indlæg

Vi kan desværre ikke tage en ekstra overnatning da vi skal hjem til vores - på det tidspunkt - 7 1/2 mdr gamle pige. Men forhørte mig lige på det hotel vi havde snakket om at overnatte på, og vi kan få lov at tjekke ud kl 14 i stedet uden beregning. Så det er nok det vi gør 😊

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal overnatte samme sted som vi holder festen. Det er gratis for brudeparret at overnatte -hvis man selvfølgelig holder festen der :)

Vi har så aftalt med mine forældre, at vi spiser morgenmad sammen på stedet dagen efter. Det er kun dem der ved, at vi overnatter der. Der er også nogle af vores gæster der overnatter, men det bliver så en overraskelse for dem om morgenen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer