Camilla_krøier

Skrifttype....

29 indlæg i dette emne

Så er klippe-klistre værkstedet i gang og jeg laver indbydelser i en uendelighed.... Men nu kommer jeg så til indholdet som må siges at blive udfordringen da jeg er en idiot til computer halløj, det er dog på mystisk vis lykkes mig at downloade Scriptina og få det installeret i word (indsæt selv stolt smiley), jeg kan dog ikke finde ud af hvilken font der passer til den (Scriptina skal kun være til overskrifter osv) så jeg modtager gerne forslag....

Den skal være nem at læse og lidt mere simpel end Scriptina så der bliver en balance (giver det mening?)

Lige et billede af Mettes indbydelse, der er inspiration....

post-72085-0-42207800-1401435475_thumb.j

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan godt lide den første, du viser :-)

Og så er jeg forelsket (som kun en bridezilla kan være det i en skrifttype :wink:) i Mrseavessmallcaps. Jeg synes den er så fin sammen med en kunsterisk skrift.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den øverste... Tjek loge om der er æ ø å i

Det er også den jeg hælder til.... Og begge har æ,ø,å.... Ret vigtigt når man skal giftes i Jørlunde :-)

Neeeeeej, man kan da bare stave det Joerlunde :tunge::wink: Slet ikke vigtigt :wink:

0

Del dette indlæg

Den øverste... Tjek loge om der er æ ø å i

Det er også den jeg hælder til.... Og begge har æ,ø,å.... Ret vigtigt når man skal giftes i Jørlunde :-)

Neeeeeej, man kan da bare stave det Joerlunde :tunge::wink: Slet ikke vigtigt :wink:

Ahhh selvfølgelige.... Så er det også meget lettere at finde hjemmesider osv... Smart Roselein

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"Loved by the king" er også rigtig fin :wink: Jeg bruger selv scriptina Pro til overskrifterne

Takker jeg kigger på den :-) har ikke lige fundet ud af hvad forskellen er på Scriptina og Scriptina Pro, måske er det bare mig der er blind ;-)

0

Del dette indlæg

"Loved by the king" er også rigtig fin :wink: Jeg bruger selv scriptina Pro til overskrifterne

Takker jeg kigger på den :-) har ikke lige fundet ud af hvad forskellen er på Scriptina og Scriptina Pro, måske er det bare mig der er blind ;-)

Scriptina laver stort mellemrum mellem t og l og sådanne bogstaver. Scriptina Pro skriver ordet samlet. Du kan evt tjekke mine "vil du gøre os den ære.." I min planlægningstråd, der har jeg brugt den almindelige scriptina :-)

0

Del dette indlæg

Scriptina laver stort mellemrum mellem t og l og sådanne bogstaver. Scriptina Pro skriver ordet samlet. Du kan evt tjekke mine "vil du gøre os den ære.." I min planlægningstråd, der har jeg brugt den almindelige scriptina :-)

jeg eeeeelsker scriptina pro :loveshower: jeg mixer den med ' sex & candy' skrifttypen. Se min tråd - den er brugt i alle mine diy projekter :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker..... Jeg downloadede begge og tænkte så bagefter.... Jamen de er jo ens.... Så slipper jeg for at irritere mig over mærkelige mellemrum....

Men hvor pokker skal man op i kæmpe skriftstørrelse før den fylder lidt i forhold til så mange andre :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay proffer - nogle der kan hjælpe med hvordan jeg får den ind i word på en mac?

http://www.fontspring.com/support/installing/how-do-i-install-fonts-on-my-mac :biggrin:

Jeg har gjort præcist som han gør i den første video - men de er ikke i word? :help:

0

Del dette indlæg

Okay proffer - nogle der kan hjælpe med hvordan jeg får den ind i word på en mac?

http://www.fontspring.com/support/installing/how-do-i-install-fonts-on-my-mac :biggrin:

Jeg har gjort præcist som han gør i den første video - men de er ikke i word? :help:

Har du husket at unzippe fonten?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer