Eskehøj

Slør! Hvor?

15 indlæg i dette emne

Jeg leder med lys og lygte efter et slør til billigere penge...

Har forelsket mig i et til 1200kr MEN er ikke meget for det så skal ødelægges så håbede på at kunne finde et billigere. Vil gerne have et et-lags som går til fingerspidsen og med en lille blondekant da min kjole er med blonder og perler 😍

Nogen gode ideer til hvor jeg kan få et og meget gerne på nettet. Skal giftes om 4 uger så har lidt pres på...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uha slør kan være super dyre. Det er rigtigt at jeg kan skaffe nogle slør til fornuftige priser. De er faktisk i rigtig god kvalitet og mange af dem ret fantastiske - lige som mange af dem der er i brudebutikkerne (så det er altså ikke umuligt, at det kunne være et drømmeslør).

Men der er jo også andre steder at få et smukt slør til en bedre pris... Fx kunne man kigge brugt, eller netbutikker (der er vist den der hedder Annies slør - her er linket: http://www.annies-sloer.dk/3274262)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lena er et rigtig godt bud:-)

Ellers skal man gå efter drømmesløret og så skifte til et billigt riveslør, når det skal rives i;-)

Det er netop min løsning... Har købt et fint dyrt slør (2000 kr, fik det for 1000) til at have på det meste af dagen og så har jeg købt et billigt slør på ebay (11-12 kr) som jeg skifter til før brudevalsen, det kan de bare rive og klippe alt det de lyster....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Miss Lena har du nogen slør på lager??

EBay osv er ikke en mulighed da jeg skal giftes lige om snart

Vil helst hvis jeg kan købe et slør jeg syntes er pænt uden det koster det vilde for magter ikke helt at skulle have to forskellige....

Ja besværlig er jeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et alternativ kunne være at sy det selv?

Jeg har syet mit eget et lags slør med blondekant, og jeg er altså ikke super ferm til at sy... Det har kostet 50-100 kr. at lave, og tog mig en eftermiddag, så var det færdigt... :)

Bare en idé? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha slør kan være super dyre. Det er rigtigt at jeg kan skaffe nogle slør til fornuftige priser. De er faktisk i rigtig god kvalitet og mange af dem ret fantastiske - lige som mange af dem der er i brudebutikkerne (så det er altså ikke umuligt, at det kunne være et drømmeslør).

Men der er jo også andre steder at få et smukt slør til en bedre pris... Fx kunne man kigge brugt, eller netbutikker (der er vist den der hedder Annies slør - her er linket: http://www.annies-sloer.dk/3274262)

Hej Lena,

Hvor hurtigt kan du evt. få fat på et fint slør? Jeg søger et helt enkelt slør, uden blonder, perler osv. Må gerne være halv langt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ca 10 dage...

Har et liggende der er til taljen i 2 lag med en fin satinkant. Det koster 250,- pp

Alternativt kan jeg lave et ivory slør med simpel klippet kant i engelsk tyl (er blødt og minder meget om silketyl, dog ikke nær så dyrt). Det vil tage ca 1 uge.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer