Jiben88

Skal/ skal ikke sælge brudekjolerne

14 indlæg i dette emne

Hej alle brude og kommende brude

Jeg står i et dilemma om jeg skal sælge mine 2 brudekjoler. Havde en fantastisk oplevelse i dem begge 2 og er begge mine drømmekjoler :-). Men de kan desværre ikke syes om til eksempelvis dåbskjole.

Er der andre som har stået i samme dilemma som mig så vil jeg blive glad for at høre fra jer....

Ved godt det ikke er andet end 1 uge siden jeg blev gift med min mand.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal den gemmes? Ellers kan du få noget ttd billeder i den (også uden at ødelægge kjolen). Nye smukke portrætbilleder måske..

Men ja skal de sælges, så få dem renset med det samme.

Min egen ligger i et stort dynebetræk på sengen. Jeg vil have taget nye lækre billeder i min.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik taget nogle vildt gode portræt billeder i den ene kjole men ikke i den anden idet det var en overraskelse.

Men vi har nogle gode billeder af den anden kjole også, men ved ikke om jeg skal få noget nogle portræt billeder i min kjole nr.2. For også at have det.

Men det er 2 rimelig dyre kjoler der ligger for men ved så heller ikke hvad de kan sælges videre for.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal self. gøre det du føler for, uanset hvad det er :)

Jeg kunne aldrig sælge min. Den kostede 7600, og jeg ville vel få 2000 kr for den hvis jeg var heldig. Det er det ikke værd.

Så heller gemme den til billeder - måske en gang om året, indtil den ikke kan mere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er typen der ikke gemmer så meget... Hader at have for meget liggende, så engang i mellem rydder jeg ud med hård hånd. Derfor solgte jeg min kjole. Ikke pga pengene, men for at den ikke skulle ligge her og fylde og at den gjorde mere gavn ved at finde en ny brud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får min kjole syet, den bliver af silke og helblonde, meget enkel og ikke noget stort tyl halløj, jeg overvejer at få min farvet bagefter, så kan jeg bruge den til fest kjole, syntes det en god ide i stedet for at lade den hænge i skabet. Men man kan ikke farve alle stoffer lige godt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil helt klart sælge min kjole (som har kostet 5.000 kr.) bagefter. Jeg er forberedt på ikke at få ret meget for den og jeg ved heller ikke hvornår jeg er parat til at sælge den, da jeg helt sikkert skal tygge oplevelserne i den igennem. Min kjole er dog så traditionel og vil ikke lige gå af mode - så det gør nok ikke noget at der går nogle mdr.

Jeg synes også det er vigtigt at tænke over det og mærke efter, hvornår man er parat til at sige farvel ..... eller om den skal beholdes som andre foreslår :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får min kjole syet, den bliver af silke og helblonde, meget enkel og ikke noget stort tyl halløj, jeg overvejer at få min farvet bagefter, så kan jeg bruge den til fest kjole, syntes det en god ide i stedet for at lade den hænge i skabet. Men man kan ikke farve alle stoffer lige godt

Det er da en total nice ide!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har planer om at sælge min efter brylluppet. Det er en ret dyr kjole (10.000+) og synes den er for dyr og for stor til at have hængende uden noget praktisk formål. Ved godt, at jeg nok skal være heldig, hvis jeg bare kan få halvdelen af nyprisen for den men det er da også penge... Og de penge har jeg mere ud af end at have kjolen hængende og fylde halvdelen af skabet - uanset hvor glad jeg har været for den. Skal jo ikke lige bruge den igen ;) Og så kan pengene være et tilskud til den rejse til New York, som min kæreste er begyndt at snakke om, at vi skal tage på til efteråret som en lidt forsinket bryllupsrejse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer