BetonCirkeline

Hvide duge? Nogle der vil sælger, eller ved hvor man kan leje?

20 indlæg i dette emne

Hej alle.

Vi skal bruge 8 hvide duge.

Det er til 4 stk 8 mands borde og til 4 stk 10 mands borde, de er firkantet.

Nogle der har nogle de vil sælge? Eller nogle der kender et godt sted i hovedstadsområdet at leje?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde tænkt tanken, men for at slippe for at sy så meget... Og hi hi du er altid så hurtig Camilla:-)

Umiddelbart tænker jeg at de billigste dobbeltlagner fra Ikea eller jysk stadig er billigere end duge??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med vask osv løber udlejningsduge hurtigt op.... Det er godt nok kun i receptionslokalet vi selv skal sørge for duge og havde først tænkt papirduge, men hvis det skal være nogenlunde ordentlig kvalitet koster det næsten lige så meget som lagner.... Vi bruger selv bokslagner herhjemme, men de kan jo altid sælges herinde bagefter eller sættes i en kasse til fri afbenyttelse på lillesøsters kollegie (gratis ting forsvinder hurtigt der er erfaringen)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var i IKEA i går, og de billige lagner til 14 kroner er for lyse til vores borde, da det er mørkt træ neden under. OG så er vores borde 140x150 cm, og lagnerne er jo 150x220 eller sådan noget, så de er ikke bredde nok.

Vi ender nok med at leje - men hvis borde ikke er mørke og ikke så bredde som vores, så er det en super idé at sy duge selv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Husk i øvrigt at man kan lave sin egen passer ved at lave en snor (med den ønskede radius) med en nål i den ene ende og en blyant i den anden, sæt nålen i midten og kør se blyanten rundt.

Til diagonale former: sæt snor imellem to nåle, placer dem lige langt fra midten og kør så en blyant rundt i løkken mellem de to.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, prøv at søg på Google - kan ikke lige sætte link ind pga jeg bruger telefonen.

Men de kan købes i Varde engrolager mener jeg det hedder. Der fås de i både hvide og elfenben. De kan også købes gennem herstarterfesten.dk under festbutikken, men der fås de ikke i hvide

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer