NielsenStripp

Hjælp til den perfekte bryllupsfigur til kagen

7 indlæg i dette emne

Hej alle glade bryllups-mennesker.

Vi skal bruge lidt hjælp med at finde en topfigur til vores bryllupskage..
Vores store problem er, at vi godt kunne tænke os at finde en figur, hvor hårfarven matchede vores egen. Men på dem vi ahr set er bruden lyshåret og brudgommen mørkhåret. Og hos os er brudgommen helt lyshåret og bruden brunhåret.

Så er der nogle der kender et godt sted til sådan en topfigur? Eller ved hvor man kan få lavet topfiguren specielt eller så noget?

Med venlig hilsen det glade brudepar :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://specialkoebmanden.dk/bryllup-barnedaab-konfirmation-654/bryllupsfigurer-669/

Her har de sådan nogle brudepar, hvor man køber bruden og gommen hver for sig, og så kan de sættes sammen… Og lige nu ser de endda ud til at være på tilbud, for ellers er de rimelig peberet…

Personligt har vi valgt at vi ikke skal have brudepar på vores kage, da da min kæreste er mørk i huden, men alle gommene er enten alt for mørke eller ligner mere en asiat… og ville synes det var helt forkert, hvis ikke parret minder om os i det mindste i hudfarve...

0

Del dette indlæg

Jeg har set nogle steder på nettet hvor man kan bestille dem ud fra den hårfarve man gerne vil have. Jeg kan ikke huske præcis hvor men jeg søgte bare på topfigur bryllup og kiggede på en masse sider. Jeg endte selv med at bestille et hjerte i "krystal" hvor vores navne og vielsesdato bliver indgraveret, da jeg synes at de fleste har nogle underlige ansigter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kunne rigtig godt tænke os at de var ret traditionelle, altså i plastik.. fandt den her side fra England: www.confetti.co.uk/shop/wedding-cake-toppers/all-wedding-cake-toppers

Nogen der har nogle erfaringer med dem?

har købt noget hos confetti en gang, og det var ret fint. husk at tjekke fragt priserne, for det er ikke altid billigt

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer