Rønnebær

Gratis hjemmeside?

5 posts in this topic

Hej

Min H2B og jeg vil gerne lave en hjemmeside til brylluppet med info til vores gæster.

Nogle med forslag hvor man kan lave sådan noget?

Vi vil gerne at det er en hjemmeside og ikke en blog. Vi kunne også godt tænke os et nedtællingsur på forsiden samt at man kan logge ind (så alle og enhver ikke kan se siden)

Vi synes det er lidt svært at gennemskue om hjemmesiderne reelt er gratis. Nogle er f.eks. gratis i en måned og derefter koster de penge.

Mange knus

0

Annonce ♥

Min H2B købte et domæne som er vores efternavne.dk som vi så skal bruge når vi engang kommer så langt at vi skal lave den :wink:

Og det er ikke vildt dyrt... mener han havde givet 10 kr eller noget i den stil... men nu har jeg ikke en dyt forstand på det, så jeg nikker bare og smiler når han snakker computersprog. :tunge:

0

Annonce ♥

Min H2B købte et domæne som er vores efternavne.dk som vi så skal bruge når vi engang kommer så langt at vi skal lave den :wink:

Og det er ikke vildt dyrt... mener han havde givet 10 kr eller noget i den stil... men nu har jeg ikke en dyt forstand på det, så jeg nikker bare og smiler når han snakker computersprog. :tunge:

Ja det er noget med 124 om året eller sådan noget, det er ikke kæmpe beløb...

0