louiseskov82

Hvor køber i smykker?

10 indlæg i dette emne

Hvor køber i smykker til jeres bryllup? Jeg har ledt og ledt på nettet og syntes bare det er noget billigt skrammel meget af det, eller også er det al for fint i det. Jeg går til daglig ikke med smykker andet end et par øreringe, da jeg ikke syntes ret mange smykker er pæne eller lige mig. Det skal siges jeg er en sporty pige med en masse tattoveringer, og det gør det nok lidt sværre at finde noget som passer til mig. Jeg vil gerne have sølv og med lidt lyse perler. Nogle forslag til hvor jeg kan købe? Bor i Odense, så hvis der er nogle fysiske butikker i kan forslå.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så heldig at min mor i mange år arbejdede hos en guldsmed, så hun har afsindig mange smykker. Derudover har hun også haft hendes egen butik i et par år, og lavede selv de fleste smykker. Så jeg låner af min mor, og så laver hun nok et nyt armbånd til mig. Jeg vil nemlig også have noget simpelt på. Jeg regner med at min halskæde bare skal være en tynd simpel kæde, og så med et enkelt perlevedhæng. Så skal jeg have perleørestikker i, og så et armbånd med lidt perler.

Måske jeg ender med at tage mit dagmarkors på i stedet for, eller et vedhæng min kæreste gav mig da vi næsten lige havde fundet sammen.

Har du kigget på Chanti? Det kunne også være man kunne finde noget der, der plejer at være noget for enhver smag og prisklasse :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer