Camilla_krøier

Hvornår invitere man til reception?

7 posts in this topic

Ja, overskriften siger det hele... Hvor lang tid før brylluppet har I inviteret folk der kun er inviteret til receptionen?

0

Annonce ♥

Gør det samtidig med indbydelsen til selve brylluppet. Så ved også alle hvad de bliver budt til.

0

De almindelige indbydelser kom ud for 1,5 uge siden.... Vidste ikke lige om det virkede lidt over-the-top at invitere til reception 3 måneder før

0

Vi sendte receptions invitationerne ud 3 mdr før og de andre invitationer kom ud ca 5 mdr før 😊

Vi fik svar fra stortset alle indenfor den første uge, så tænker at folk har været okay med at de fik invitationen så "tidligt" 😊

0

Annonce ♥

Vi har sendt indbydelser ud til selve brylluppet 3 mdr. før - men lader det bare sive mht. receptionen.

Tænker at jeg vil maile rundt via FB til dem, som kan komme i kirke og reception og invitere dem og bede dem give besked, så vi ved om vi bliver 60 eller 100 til receptionen.

Hvad gør I andre?

0

Jeg har også regnet med at bare at lade det sive ud :) Til mit arbejde og tidligere kollegaer skriver jeg bare en fælles besked på facebook om at de er velkomne, det samme gør jeg til H2B arbejde

ellers havde jeg tænkt at sende en sms eller lignende til gode holdkammerater, gamle klassekammerater og H2B fodbold venner om at vi rigtig gerne ville se dem :) Jeg ved ikke om jeg beder dem om at give svar og tør tage chancen og bare se hvor mange der kommer, men jeg ved heller ikke hvornår man skal sige noget til dem. Jeg er måske lidt bekymret for at hvis vi lader det sive for tidligt at folk måske glemmer det og hvis vi gør det for sent så at ingen har tid til at komme..

0

Takker... Det ser ud til at det er meget almindeligt at invitere 2-3 måneder før...

Jeg regner med at oprette det som en facebook begivenhed så vi har bare en ide om hvor mange der kommer så der er bryllupskage osv til alle...

0