ninafeb

Vores vinterbryllup 07.02.15 billede af ringe

169 indlæg i dette emne

Så nu er der kun 17 dage tilbage.......

Så nu har jeg fået lavt Kirkefolder

Menu kort

og gæstebog

Jeg mangler dog en masse endnu :td: Manden har fået købt tøj :kiss: (han er taget på søen og kommer først hjem 4dage før vores bryllup)

På fredag skal jeg ha sat blå tyl i mit underskørt så er kjolen klar. Har bestilt nye sko (igen) håber de når at komme.

Og så har jeg fået mine billeder som skal bruges til morgengaven Jeg har været inde på nettet og lave en bog. Håber han bliver glad for den

post-74931-0-76732400-1421844037_thumb.j

post-74931-0-25811700-1421844069_thumb.j

post-74931-0-31223800-1421844147_thumb.j

post-74931-0-96258800-1421844159_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jubii så kom der et billede af vores ringe. Så kan det være vi stadig kan nå at få dem :cheerleader3: .

Har dog så lige fået at vide at vi nu ingen transport har fra kirken :( Vi skulle ha kørt i en gammel vw bus, men har lige fået at vilde at den ikke må køre fra nov til marts da den ikke er forsikret der Øv Øv. nå så må vi finde på noget andet.

post-74931-0-77420700-1422177858_thumb.p

0

Del dette indlæg

Super flotte ring!

Hvor er det ærgerligt med transporten. Det havde da ellers været super fedt. Håber i når at finde noget andet. Kan man mon kontakte nogen veteranbilsforeninger på facebook eller lignende?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en mistanke om at alle veteran biler ikke er dækket af forsikring fra nov til marts....... :td:

Jeg tror det er et spørgsmål om hvad forsikringspræmien er, jeg har da ihvertfald været med veteranbil til gallafest i gymnasiet og det er i februar så vidt jeg husker....

0

Del dette indlæg

Tak tak.

Jeg svarede dem i fredags lige efter de havde sendt billedet af ringene,men de har ikke svarede igen øv øv. Håber at de når at komme.

Jeg har fået syet strømpebånd syntes selv det er blevet godt

Redigeret af ninafeb
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nina!

Så fik jeg også lige læst din bryllupstråd igennem. Hvor er det en flot kjole, søde brudepigekjoler (og sød brudepige på 3 år :) ) og superflotte ringe, dem håber jeg sørme snart I får. Det er jo lige om snart at I skal giftes.. Spændende..

Glæder mig til at følge den sidste nedtælling og ikke mindst se din opdatering efter brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer