ANWRA

Tilretning af brudekjole

8 indlæg i dette emne

Hej B2B

Der lå en besked på min telefonsvarer om at min brudekjole er kommet :loveshower:

Jeg skal giftes til Oktober, men hvor langt tid i forvejen skal man have tilrettet kjolen? Plejer man normalt ikke at sige ca. 1-2 måneder før? Den er bestilt hjem i den rigtige størrelse og så vidt jeg kunne forstå var det kun ved barmen den skulle tilrettes.

Jeg tænker at ringe til dem i morgen og aftale tid til tilretningen, så der kan jeg nok også få at vide hvad der er normalt, men er også lige så jeg ved sådan ca. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min kjole blev købt sidst i april, hvor der også blev taget mål til tilretningen. Kjolen skal bl.a. lægges op og syes ind ved brystet. Skrædderen er færdig med den d. 7. juli, hvorefter jeg skal prøve den igen og se om den sidder som den skal. Skal der laves yderligere tilretninger, har vi altså en måneds tid til at få det på plads :)

0

Del dette indlæg

Jeg regner også med at min først bliver helt færdig i løbet af juli.. Den bliver syet efter mål og burde være klar til tilretning i starten af juli.. Tænker at ca en måned før er optimalt så der ikke er så stor risiko udsving i vægt.

0

Del dette indlæg

Min kjole blev færdig i sidste uge, så præcis en måned før brylluppet. Jeg bor dog også i en helt anden landsdel end kjolen var købt, så havde det været i samme by kunne jeg godt finde på at vente med at få det gjort helt færdigt til måske to uger før...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer