Shii

Spray tan - for og imod?

23 indlæg i dette emne

Jeg er VIRKELIG bleg! Jeg har ikke tid til at være i sol, og jeg vil simpelthen bare så gerne være knap så bleg til brylluppet....

Men bliver en spray tan (professionel) pæn?

Jeg frygter kæmpe pletter og ujævn farve osv. Men hvordan har jeres erfaringer været?

Jeg er ikke bekymret for om farven smitter af osv. Det er mere om resultatet bliver pænt... Og når man googler så får man jo kun enten små tynde smukke modeller eller virkelig forfærdelige resultater, hvor folk bare er blevet sorte nærmest.

Har I nogle erfaringer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde får spraytan det meste af året fordi hun ellers er så lys at hun bliver spøgelsesagtigt og om vinteren får hun kun et så tyndt lag at hun bare ser naturlig ud og altså ikke mega-jeg harligeværetsydpå-brun, jeg synes de er blevet ret god til at lave det naturligt i forhold til i 90'erne hvor folk lignede afroer bagefter

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imod: Kemi og unaturligt.

Jeg har fundet et sted der bruger noget uden diverse parabener osv. så at bruge det en eller to gange det tænker jeg bestemt ikke er et problem.

Jeg tænker også at jeg ikke vil være sådan... sort brun... Bare sådan at jeg ikke er.. grise-hvid....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv overvejet spraytan, jeg har aldrig prøvet det før og jeg tør simpelthen ikke. Jeg er så bange for at der går noget galt og jeg bliver for mørk eller sådan noget til mit bryllup. så jeg går så vidt mulig ud på terassen i stropløs bh og så slikker jeg det sol jeg nu kan. også selvom der er strækmærker og løs graviditetesflæsk til alle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes i starten af maj næste år, så vi tager den "au naturel". Thomas er i forvejen blegere end mig, så det ville se fjollet ud.

Det kommer an på din hud om det kommer til at se naturligt ud eller ej. Alle den type produkter, om det så er make-up, farvet creme eller hvad det er sætter sig ujævnt og i kager på mig. Så jeg bliver plettet. Men har set andre bruge selv samme produkter hvor det bare er rigtig flot. Jeg er personligt imod både spraytan og solarie, det ser hurtigt unaturligt ud. Men skulle jeg vælge en af de to ville jeg nok vælge spraytan, det er i det mindste ikke en cancergrill. :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har den KÆMPE fordel at H2B er rødhåret, så han ER trods alt altid blegere end mig! En god grund itl at elske ham :loveshower:

Men jeg tror jeg prøver det i næste uge, og hvis det går galt, må det vel være i orden om 5 ugers tid tænker jeg?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej - jeg har netop i går bestilt en gang spray-tan 2 dage før brylluppet og det er 1. gang, så jeg er egentlig imod, men vil bare se så lækker ud på dagen, så jeg gør det. Har forinden læst en masse og har fundet ud af, at det vigtigste er din forberedelse (exfoliere) kroppen, så du ikke får skjolder m.v. og for at det holder skal man bruge lotion m.v.

Der er ingen farlige ting i, hvilket jeg kan læse på siden hos behandleren, som jeg har skrevet sammen med i Birkerød http://www.sunspraytan.dk/fakta_om_sun_spray_tanning.html . Jeg er er beroliget og prøver en behandling. Een af mine døtre har prøvet det flere gange og har givet de samme råd.

Så du må prøve at veje for og imod og tage din beslutning :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan kun anbefale det! :cheerleader3:

Jeg får det lavet, og har fået lavet en tester inden, så vi kunne se hvordan det blev. fx. om det var for mørkt eller lyst. Bare husk at skrubbe dig godt på til, og følg deres anvisninger. Og så få lavet det et godt sted. Jeg får det selv lavet hos tanning danmark og kan klart anbefale dem :)

God fornøjelse. :c166::super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har hørt at man dagen forinden skal sørge for at fjerne alle døde hudceller, og at man skal bruge en god lotion.

Jeg regner med at være en "big spender", og køber de lotions som er ved stedet som er beregnet til det. Der hvor jeg skal hen får man en prøvning til halv pris. Så det synes jeg faktisk er god service, at man lige kan se det an.

Nu glæder jeg mig helt til at prøve det....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

IMOD! jeg har prøvet det én gang og aldrig igen. for det første blev jeg gullig for det andet gik det af i plætter (der hvor du slider mest på huden) så jeg endte med at være helt hvid i ansigtet og bleg på resten af kroppen. en anden gang vil jeg hellere være bleg, og det er da også smukt :-) det er begyndt at være "moderne" at være bleg! hvornår har du sidst set en blond brun model?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er imod, bla. fordi jeg også har set forfærdelige eksempler, men også fordi jeg genelet ikke er fan af kunstig farve, uanset om det er solarie, spraytan eller selvbruner :)

Jeg er selv bleg, og det har jeg altid været. Tager ikke rigtig imod farve fra solen, kun få stedet som f.eks skuldre, brystkasse , nakken og ansigtet. Men altså folk ved jo godt jeg er bleg, det er er jo ikke noget der kommer som et chok. Jeg tror nærmere de ville kigge underligt, hvis jeg kom total lækker brun til brylluppet :tunge:

Jeg har lært at acceptere at jeg er bleg, og har faktisk flere gange fået komplimenter for min fine lyse hud, og at jeg tør stå ved den. Så ja jeg stemmer for at se ud som man gør, man kan sagtens ligne en million, uden at være solbrun :)

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har prøvet det og fik grad 2 af 4. Gav en lækker brun farve som sydpå. Og er ellers meget bleg. Jeg skulle vaske mine negle imens jeg tørrede og fik et fin resultat som holde en lille uge. Jeg synes 2-3 dage før brylluppet er perfekte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har prøvet det mange gange og hvis du ikke er vant til det, så få lavet det 2-3 dage før brylluppet, så tror jeg du selv synes du har den flotteste farve :-)

Held & Lykke med det.

Kh

Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For - og det er ikke kemi, det er jo sukker der er i! Jeg har lige fået det lavet for 1. gang og fik 'medium'. Super pænt og super naturligt. Det gav hverken skjolder eller plamager, holdt i 1 uge ca. Man får en 'blikket' creme til negle, fødder og hænder så man ikke bliver gullig eller får skjolder. Go! her fra!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er imod, bla. fordi jeg også har set forfærdelige eksempler, men også fordi jeg genelet ikke er fan af kunstig farve, uanset om det er solarie, spraytan eller selvbruner :)

Jeg er selv bleg, og det har jeg altid været. Tager ikke rigtig imod farve fra solen, kun få stedet som f.eks skuldre, brystkasse , nakken og ansigtet. Men altså folk ved jo godt jeg er bleg, det er er jo ikke noget der kommer som et chok. Jeg tror nærmere de ville kigge underligt, hvis jeg kom total lækker brun til brylluppet :tunge:

Jeg har lært at acceptere at jeg er bleg, og har faktisk flere gange fået komplimenter for min fine lyse hud, og at jeg tør stå ved den. Så ja jeg stemmer for at se ud som man gør, man kan sagtens ligne en million, uden at være solbrun :)

Jeg er også meget lys og tager ikke imod farve, men bruger aldrig hverken det ene eller det andet for at se brun ud, men nu var jeg så uheldig at blive solskoldet i starten af juni og for allerførste gang i mit liv blev jeg så brun efterfølgende, MEN jeg havde stropper på og har derfor indbyggede hvide stropper nu. Normalt ville jeg være ligeglad, men da min kjole er stropløs synes jeg simpelthen det er så ærgerligt, så nu prøver jeg spraytan - så kan jeg jo glæde mig over at det findes, selvom det ikke normalt er noget jeg ville kaste mig ud i :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er imod, bla. fordi jeg også har set forfærdelige eksempler, men også fordi jeg genelet ikke er fan af kunstig farve, uanset om det er solarie, spraytan eller selvbruner :)

Jeg er selv bleg, og det har jeg altid været. Tager ikke rigtig imod farve fra solen, kun få stedet som f.eks skuldre, brystkasse , nakken og ansigtet. Men altså folk ved jo godt jeg er bleg, det er er jo ikke noget der kommer som et chok. Jeg tror nærmere de ville kigge underligt, hvis jeg kom total lækker brun til brylluppet :tunge:

Jeg har lært at acceptere at jeg er bleg, og har faktisk flere gange fået komplimenter for min fine lyse hud, og at jeg tør stå ved den. Så ja jeg stemmer for at se ud som man gør, man kan sagtens ligne en million, uden at være solbrun :)

Jeg er også meget lys og tager ikke imod farve, men bruger aldrig hverken det ene eller det andet for at se brun ud, men nu var jeg så uheldig at blive solskoldet i starten af juni og for allerførste gang i mit liv blev jeg så brun efterfølgende, MEN jeg havde stropper på og har derfor indbyggede hvide stropper nu. Normalt ville jeg være ligeglad, men da min kjole er stropløs synes jeg simpelthen det er så ærgerligt, så nu prøver jeg spraytan - så kan jeg jo glæde mig over at det findes, selvom det ikke normalt er noget jeg ville kaste mig ud i :)

I sådan et tilfælde forstår jeg det også godt. Jeg holder mig så meget væk fra solen som muligt i år, netop fordi at skuldrene og brystkassen er et af de få steder jeg kan tage imod lidt farve, og vil netop ikke ende med stropper eller plamager. Så jeg sidder og sveder som et svin indenfor, jaja bryllupper har sin pris :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er imod, bla. fordi jeg også har set forfærdelige eksempler, men også fordi jeg genelet ikke er fan af kunstig farve, uanset om det er solarie, spraytan eller selvbruner :)

Jeg er selv bleg, og det har jeg altid været. Tager ikke rigtig imod farve fra solen, kun få stedet som f.eks skuldre, brystkasse , nakken og ansigtet. Men altså folk ved jo godt jeg er bleg, det er er jo ikke noget der kommer som et chok. Jeg tror nærmere de ville kigge underligt, hvis jeg kom total lækker brun til brylluppet :tunge:

Jeg har lært at acceptere at jeg er bleg, og har faktisk flere gange fået komplimenter for min fine lyse hud, og at jeg tør stå ved den. Så ja jeg stemmer for at se ud som man gør, man kan sagtens ligne en million, uden at være solbrun :)

Jeg er også meget lys og tager ikke imod farve, men bruger aldrig hverken det ene eller det andet for at se brun ud, men nu var jeg så uheldig at blive solskoldet i starten af juni og for allerførste gang i mit liv blev jeg så brun efterfølgende, MEN jeg havde stropper på og har derfor indbyggede hvide stropper nu. Normalt ville jeg være ligeglad, men da min kjole er stropløs synes jeg simpelthen det er så ærgerligt, så nu prøver jeg spraytan - så kan jeg jo glæde mig over at det findes, selvom det ikke normalt er noget jeg ville kaste mig ud i :)

I sådan et tilfælde forstår jeg det også godt. Jeg holder mig så meget væk fra solen som muligt i år, netop fordi at skuldrene og brystkassen er et af de få steder jeg kan tage imod lidt farve, og vil netop ikke ende med stropper eller plamager. Så jeg sidder og sveder som et svin indenfor, jaja bryllupper har sin pris :lol:

hæhæ - ja det var også min plan, men en enkelt uopmærksom dag 2 måneder før ødelagde det hele :( Så nu krydser jeg bare fingre for at spraytan virker :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er imod, bla. fordi jeg også har set forfærdelige eksempler, men også fordi jeg genelet ikke er fan af kunstig farve, uanset om det er solarie, spraytan eller selvbruner :)

Jeg er selv bleg, og det har jeg altid været. Tager ikke rigtig imod farve fra solen, kun få stedet som f.eks skuldre, brystkasse , nakken og ansigtet. Men altså folk ved jo godt jeg er bleg, det er er jo ikke noget der kommer som et chok. Jeg tror nærmere de ville kigge underligt, hvis jeg kom total lækker brun til brylluppet :tunge:

Jeg har lært at acceptere at jeg er bleg, og har faktisk flere gange fået komplimenter for min fine lyse hud, og at jeg tør stå ved den. Så ja jeg stemmer for at se ud som man gør, man kan sagtens ligne en million, uden at være solbrun :)

Kunne ikke være mere enig:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer