Lykkemaia

Er det bare mig ?

11 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes til april 2015, og er igang med at kigge på alle slags forberedelser til vores kommende bryllup.

I den forbindelse synes jeg alle de link jeg finder herinde på BK refererer til meget dyre hjemmesider :oops: burde der ikke være prisklasser for alle ?? Bla. har jeg kigget efter online invitationer, og synes de er voldsom dyre...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror at de hjemmesider der linkes til herfra betaler for det. Det koster selvsagt penge, og de penge skal jo hives ind et andet sted - typisk hos kunderne. Det vil oftest også betyde, at de hjemmesider der ikke reklamerer så meget, ikke skal have dækket de samme udgifter, og derfor typisk er billigere. Logisk :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er korrekt at man betaler for at være annoncør på bryllupsklar men det er ikke i et sådan niveau at det er målbart i forhold de priser der opereres med overfor kunderne. Det man kan sige er at vælger man en leverandør der annoncerer her så har man en vis sikkerhed for at der er tale om leverandører som har erfaring med og speciale indenfor bryllupsfester og også har et godt ry indenfor feltet. Havde de ikke det var de næppe annoncører her . :)

Til sammenligning kan jeg nævne at det koster mindre at annoncere et helt år på bryllupsklar.dk end det umiddelbart gør at have en messestand på de helt store bryllupsmesser og der kan man måske tale om at det er kunderne der betaler . :)

0

Del dette indlæg

Dejligt med besvarelser, tak. Er nok ikke helt enig i at, det er de bedste der annoncører herinde.... Gode ja sikker, har jeg ingen mulighed for at vide.

Hvis annoncer herinde er billigere end feks messer, så er det da bare ned med priserne til kunderne ;-)

Vedr. hvad jeg synes er dyrt, så synes jeg f.eks 25 kr for én invitation er dyr.... Dette er et eksempel :-)

0

Del dette indlæg

Jeg lavede mine selv ca 35 stk og det gav jeg ca. 300 for, så hvis du har adgang til printer så synes jeg du skulle prøve at lave dem selv. Mine var ret enkle to stykker aflangt karton - det ene en halv cm. mindre en det andet hvorpå jeg skrev teksten på den ene halvdel og på den anden halvdel satte jeg blonde om. Derefter klistrede jeg det fast på det lidt større stykke karton. Jeg holdt mit i elfenbensfarvet, men man kan jo varierer farver. Der er mange gode ideer hvis du googler DIY invitationer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg siger såmænd heller ikke at det er "de bedste" der annoncører herinde. Oerhovedet ikke.Blot at man kan vide sig nogenlunde sikker på at dem der annoncerer herinde har erfaring og er vant til at have med bryllupsfester at gøre. Ellers var de her ikke. Der tænker jeg jo specifikt på at der er mange brancher inkl. vores egen hvor bryllupsfester blot er en niche ud af mange.

0

Del dette indlæg

Kig i trådene i stedet for....der er rigtig mange brude herinde og med meget forskellige budgetter fra 10.000 til 150.000..... Jeg kigger faktisk aldrig på bannerreklamerne herinde, de er noget baggrundshalløj der gør at vi ikke skal betale i dyre domme for at være herinde

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer