ChristinaMN

Fab Forårs Bryllup

782 indlæg i dette emne

:heart: 16. MAJ 2015 :heart:



OM OS



Frieriet



VIELSEN



Sange til rigssalen



FEST-MIDDAG & RECEPTION



Aktivitetsbøger til børnene


Blomster


Bordnumre/Bordplan


Bryllupskage


Candy-Bar


Farve-tema


Favoræsker/Bordkort


Fotograf


Gæstebog


Invitationer


Menu'er


Photo-Booth + Props


Skilte/Bannere


Toilet-kurve m.m.


Topfigur


Transport


Whisky-Bar




BRUDEN



Hår


Kjole


Lingeri


Negle


Sko


Smykker




GOMMEN



Jakkesæt


Manchet-knapper


Skjorte


Sko


Slips




DIVERSE



Bryllupsrejse


Morgengave til manden


Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FRIERIET



D. 20. september blev i allerhøjeste grad en uforglemmelig dag. Anders havde lovet mig en dag fyldt med overraskelser.... og det blev det!


Jeg havde ikke den fjerneste anelse om hvad der skulle ske, men havde luret at han nok ville fri.... :a1221:



Anders ringer med dagens første overraskelse... Jeg skal gøre mig klar til 1 times lækker hotstone massage.


- Jeg får at vide at jeg efter massagen skal tage hjem og gør mig lækker -



Anders henter mig igen og vi kører sammen mod Vejle, jeg får her at vide at vi skal have frokost på Remouladen



:heart: Der er det lækreste solskinsvejr og det er dejlig lunt, perfekt vejr til en romantisk dag :heart:



Remouladen er en super lækker restaurant med udsigt ud til lystbådehavnen :loveshower:


Vi går tur på lystbåde havnen og der midt i det hele stopper han op og fortæller mig, han elsker mig, han falder på knæ og frier til mig...


Vi går op til Remouladen for at få vores frokost, men istedet for at komme med menu-kort kommer de med et glas champagne til os hver.


Jeg når lige at gribe mig selv i at tænke... "Jamen skal vi ikke have frokost" da tjeneren kommer med de lækreste rejemader med tre slags rejer - det passede bare perfekt til champagnen


(naturligvis havde Anders arrangeret alt på forhånd)



Efterfølgende gik turen hjem mod Herning som bød på endnu et restaurant besøg :biggrin:



post-21070-0-94927700-1411676459_thumb.j




post-21070-0-85529300-1411676512_thumb.j


Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3: Jaaaaa :cheerleader3: Din egen tråd ChristinaMN - den har jeg ventet på :cheerleader3:

Super romantisk ham H2B er - champagne og rejemadder, mums.

Glæder mig til at følge med i jeres planlægning :loveshower:

Jaaa han er SÅ sød og meget romantisk.... (og lidt udspekuleret at gøre mig afslappet med massage inden... hahaha) :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med frieri og din helt egen planlægningstråd

Tusind tak søde Camilla (kan man se jeg har stortudet på billedet - NARJ vel??)

Nej det synes jeg du skjuler meget godt....jeg var så baf over at Sune friede så bare fik grineflip....måske ikke lige den reaktion han havde ventet....

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med frieri og din helt egen planlægningstråd

Tusind tak søde Camilla (kan man se jeg har stortudet på billedet - NARJ vel??)

Nej det synes jeg du skjuler meget godt....jeg var så baf over at Sune friede så bare fik grineflip....måske ikke lige den reaktion han havde ventet....

Hahaha - Anders havde sagt til dem fra Restauranten at han gerne ville have champagnen serveret nede på lystbåde området, men det ville de ikke gå med til for "tænk nu hvis hun siger nej og vi står der med champagne" - Haha tror slet ikke han anså det som en mulighed at få et nej :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fab.... det kan kun blive spændende at følge med i :)

Det jo ik sikkert alle deler den samme smag som mig :tunge: Men.... Hvem kan gå forkert i byen med pastel/rosa, guldglimmer og rustikke elementer.... - Har i øvrigt lige tjekket dine smukke kreationer på Etsy og overvejer MEGET kraftigt et lille spænde :loveshower:

Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fab.... det kan kun blive spændende at følge med i :)

Det jo ik sikkert alle deler den samme smag som mig :tunge: Men.... Hvem kan gå forkert i byen med pastel/rosa, guldglimmer og rustikke elementer.... - Har i øvrigt lige tjekket dine smukke kreationer på Etsy og overvejer MEGET kraftigt et lille spænde :loveshower:

Det lyder endda til at stilen kommer til at være mere den samme for vores bryllupper :lol::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med forlovelsen, nu begynder alt det sjove! Man har så mange personer herinde fra, man kan blive inspireret af, og det er svært ikke at blive revet med! :cheerleader3:

Man må godt lade sig rive lidt med... især når det gælder den vigtigste dag i ens liv... :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fab.... det kan kun blive spændende at følge med i :)

Det jo ik sikkert alle deler den samme smag som mig :tunge: Men.... Hvem kan gå forkert i byen med pastel/rosa, guldglimmer og rustikke elementer.... - Har i øvrigt lige tjekket dine smukke kreationer på Etsy og overvejer MEGET kraftigt et lille spænde :loveshower:

Det lyder endda til at stilen kommer til at være mere den samme for vores bryllupper :lol::thumbsupsmileyanim:

YAY - Så glæder jeg mig da bare lige endnu mere til at følge dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FARVE-TEMA



Vi har som farve tema valgt "sart rosa, cappuccino og guld" med rustikke elementer.



Vi har fundet RIGTIG meget inspiration via Pinterest som vi begge er flittige brugere af - Se nedenstående inspirations billeder




post-21070-0-45132100-1411763323_thumb.j


Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

INVITATIONER



Vi besluttede os ret hurtigt for hvordan vi gerne ville have vores invitationer til at se ud, hvilket er nemt når man begge har nogenlunde samme stil og smag :loveshower:


Vi fandt følgende inspirationsbillede på Pinterest



post-21070-0-64034000-1411763918_thumb.j



Vi besluttede os dog for at vi gerne ville lave det som pocket kort istedet da vi synes den idé er lidt anderledes og sjov.



Anders er heldigvis utrolig dygtig i Photoshop, så han fik hurtigt strikket skabeloner sammen, mens jeg har stået for alt skære/klistre arbejde.



Nedenstående billeder er hhv. invitationen indeni og udenpå...



post-21070-0-57546600-1412541348_thumb.j



post-21070-0-17074900-1412709558_thumb.j




Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer