Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

Den er meget meget fin:-) Virkeligt smuk! Tillykke med den, det er dejligt at se hvor glad du er for den:-)

Tak :-) Var bare sket ikke i tvivl om at det skulle være den da først jeg fik den på :-) Det hele var simpelthen så positiv en oplevelse så man slet ikke kunne være andet end glad :-) Så fedt at have tabt sig og komme "ned" i en str 44 og den kjole sidder bare perfekt :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fin kjole til dig! Draperinger dom disse er bare utrolig flatterende :-) Ingen tvivl om at det er en kommende glad og smuk brud :-)

Tak, den er vare så fin :-) Nu må det bare godt se at blive Maj igen ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :-) Jo mere jeg ser på billederne jo mere overbevist om at det er den rigtige kjole jeg valgte :-) Jeg sys jo den måske er lidt kedelig og almindelig. Men den gør bare så meget godt for min figur og jeg er stadig så glad og overrasket over hvor godt den sidder og hvor "tynd" jeg er blevet :-D

Mega selvtillids boost :-)

0

Del dette indlæg

Wauw den er flot til dig!! Håber det var en god oplevelse, selvom du ikke fik brudepigerne med.

Jeg havde bare bestemt mig for at nu skulle vi afsted og have en god tur og så er det jo generelt bare stort at prøve kjoler :-) Så på selve dagen tænkte jeg ikke så meget over det. Sælgeren var super sød og vi fik meget hjælp selvom det var lagersalg og det hele var bare en super positiv oplevelse :-)

0

Del dette indlæg

Kjolen skal bindes bagpå og overvejer kraftigt at skifte snøren ud med turkise silkebånd lige til at give det et pift og så passer det til temaet og brudepiger i turkise kjoler og brudesvende, forlovere mm med turkise slips :-)

Så snakker vi med frisøren om hun kan flette noget turkist bånd ind i håret :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror også det bliver rigtig godt :-) Turkis er nemlig vores "røde tråd" gennem det hele. Nu er kjole, slør osv ret enkle. Så derfor tænker jeg det godt kan bære lidt farve til at peppe det lidt op ;-)

Og skulle det mod forventning se forfærdeligt ud, jamen så er det jo bare at sætte det originale bånd i :-) Så der kan jo ikke ske noget ved at prøve :-)

0

Del dette indlæg

Lige et billede af prototypen på vores invitationer. Se venligst bort fra at datoen er forkert og i øvrigt står to steder ;-) Det er som sagt et prøve eksemplar. Jeg har dem ikke helt klar endnu. Men det er tæt på og så skal i nok se det færdige resultat. Det her er kun prøve, med skæve sidder, stavefejl osv :-)

post-75008-0-65500900-1412365043_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak, jeg er selv meget godt tilfreds :-) Jeg er ikke en ørn til DIY, men sys alligevel det er sjovt at lave. Så selvom det ikke ser super professionelt ud, så er det fint til mig :-)

Kjolen sidder bare så godt så jeg ser så fin og tynd ud :-) Så kan man vidst ikke forlange mere :-)

0

Del dette indlæg

Har valgt den her simple fotobaggrund til parbilleder af vires gæster. Har set super mange flotte hjemmelavede photo boots herinde og med sjove props. Men det er bare slet ikke vores stil og heller ikke vores gæster. De er bare ikke særlig "sjove" ;-) Vores toastmaster skal også have en klassisk klokke. Sys at ideen med et båthorn er sjov, men igen passer bare slet ikke til os på trods af at det er et afslappet brylluppet og slet ikke "fint" på nogen måde...

post-75008-0-10146200-1412543525_thumb.j

0

Del dette indlæg

Ja skøre bridezilla-mig ligger her en søndag aften og er lysvågen! Tror ikke jeg kommer til at sove foreløbigt. Har simpelthen for meget bryllup rende rundt oppe i hovedet ;-) Jeg er jo sensitiv og tager tingene meget ind. Så kan slet ikke "slukke" for det selvom vi har over 7 mdr tilbage endnu. Var det nogen som sagde: CRAZY!!! ;-)

Jeg glæder mig bare så meget og kan slet ikke vente til jeg skal se alle ideerne udført i virkeligheden :-) Har et klart billede af det hele oppe i hovedet og det bliver bare så fedt og gennemført det hele. Kan jo sket ikke vente :-)

Vores vaser jeg skal have bestilt og så med pink gerbera i og sikkert også nogen få hvide. Tror det kommer til at se vildt fedt ud :-)

post-75008-0-45322900-1412544003_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fandt så denne æske i Søstrene Grene og i torsdags faldt jeg så tilfældigvis over de to fugle hos Bahne i Vejle. Til 20 kr stykket måtte jeg bare eje dem :-) Havde ellers ikke regnet med at der skulle fugle på da jeg tænkte det nok var svært at finde. Men når nu de lå lige foran mig og vi jo i øvrigt har turkise fjer på indbydelser mm, jamen så var jeg da nød til at købe dem :-) Turkise og pink er de jo ikke. Men sys egentlig ikke at det før noget. Der skal i øvrigt et ivory silkebånd omkring æsken på en eller anden måde og så skal jeg finde ud af hvordan jeg vil bruge fuglene. Sys bare de var så fine og passer perfekt ind i vores tema :-)

post-75008-0-50134400-1412544448_thumb.j

post-75008-0-34833200-1412544464_thumb.j

0

Del dette indlæg

Det ser ikke ud til at vi får råd til ringe fra Ege art lige pt. Så her er et udpluk at de ringe vi lige pt kigger på hos Chanti. Jeg tænker at vi om et par år kan bruge dem og få smeltet om til nye ringe på et senere tidspunkt hvor vi har råd...

post-75008-0-53974100-1412544910_thumb.j

post-75008-0-14045500-1412544921_thumb.j

post-75008-0-57909700-1412544933_thumb.j

post-75008-0-49762700-1412544946_thumb.j

post-75008-0-08025800-1412544956_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer