Emmasmor12

Smuk feststed i nærheden af Viborg, Midtjylland

8 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Jeg kæmper en brag kamp for at finde et smuk feststed i nærheden af Viborg, Midtjylland.

Der skal være mimimum plads til 60 mennesker og vi vil gerne bestille mad fra Stoholm Slagteren, så der skal selv sørges for mad + drikkevarer.

Vi har kigget på Laden Vesbæk, men deres festlokaler egner sig bare ikke til +60 mennesker. Jeg vil gerne undgå forsamlingshuse stilen, det er bare ikke mig.

Neder Kjærsholm er optaget den dato.

Har I nogle forslag?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi vil gerne selv sørge for maden da vi ønsker helstegt pattegris til hovedret.

Vi skal ud og se Løvskal Hus ved Bjerringbro i morgen. Ellers tager jeg kontakt til Rosenparken i Aalestrup.

Er virkelig forbløffet over det ringe udvalg af flotte feststeder i Midtjylland når der selv skal sørges for mad 😣

0

Del dette indlæg

Prøv lige at se her: www.fdfonline.dk/hsl (håber linket virker). Ellers så Google Hald Sø Lejren :)

Jeg var til bryllup der i august 2014 og det er altså et skønt sted. Er lige lidt i tvivl om, hvor mange mennesker der er plads til, men det kan du jo undersøge, hvis det er noget. -Det gode er, at der også er plads til overnattende gæster, hvis man har lyst til det. ;) Ellers ligger der også nogle andre spejderhytter ved Hald Sø. De ligger på Herning/Viborgvejen - det er sådan nogle røde træbygninger, hvor jeg også har være til bryllup for en del år siden. Også et skønt sted - vil mene det er dette: www.haldege.dk

Redigeret af Muldebeerg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer