for_altid<3

Brudebuket..

12 posts in this topic

Hvordan er traditionerne på dagen, skal brudebukketten ligge i våbenhuset eller afleveres så man har den med fra man køre afsted til kirken?

0

Annonce ♥

Som jeg har hørt det så ligger brudebuketten klar i våbenhuset. Men man kan vel gøre som det passer bedst :-) Min H2B har frabedt sig ansvaret for buketten så jeg arrangerer selv det hele. Bliver nok min stedfar som må en tur omkring blomsterhandleren på selve dagen :-)

0

Det kan man gøre som det passer bedst.... Vi skal enten have lavet blomsterne hos en blomsterhandler der ligger rundt om hjørnet fra forloveren så tager forlover og gom dem med til kirken eller vi bestiller hos blomsterhandleren hotellet bruger, så kommer de med til hotellet hvor jeg skal sove og så tager jeg den selv med derfra

0

Jeg tror, at jeg ville vælge, at den ligger i kirken - tænk, hvis man glemmer den, når man tager af sted mod kirken :blink:

0

Annonce ♥

Traditionen siger vist, at den skal lægge klar i våbenhuset. Det skulle vist være så bruden kunne nå at vende om, hvis den ikke levede op til forventningerne (der kan man tale om pres!)

Men idag tror jeg det er lidt hip som hap hvad man gør. Mange brude er også meget involveret i brudebukettens udseende.

Herhjemme har jeg bedt om, at den skal lægge klar i våbenhuset. Så må vi håbe den gode mand har fået lavet en "tilfredsstillende" brudebuket ;)

0

Min far har min buket med, ligesom han har brystbuketter og kirkepynt med . Så han kommer i god tid ude i kirken, og så er buketten klar til mig derude :)

Det er min stedsøster der skal binde blomsterne, og da hun bor langt fra os, men tæt på min far, jamen så er det altså bare nemmest at han har dem med :)

0

Min blev leveret hos min mor hvor jeg var.

0

Og jeg hentede selv min hos blomsterhandleren sammen med hårpynt og brudepigens buket. Jeg havde udpeget forskellige typer buket og vist blomsterhandleren en stump af kjolestoffet, så det var næsten umuligt for manden at vælge "forkert". :tunge:

0

Annonce ♥

Hej

Hvad har jeres brudebuketter og knaphulblomster kostet.

Har sværet ved at finde priser på det.

Jeg skal bruge 1 brudebuket og 3 knaphulsblomster.

0

Hej

Hvad har jeres brudebuketter og knaphulblomster kostet.

Har sværet ved at finde priser på det.

Det kommer helt an på hvor man bestiller, hvor man bor, og hvad man ønsker. Her i Århus området har jeg oplevet priser fra 600, og ja så op til mange tusinde kroner. Tror det mest normale ligger indenfor 1000-2000.-

0

Min brudebuket, tre knaphulsbuketter, og 26 bænkebuketter til kirken kostede os 1080,- kroner. I Odense.

0

Min brudebuket og 3 knaphulsblomster har jeg givet 1100kr for i Hvidovre:-)

Edited by Lotus1
0

Annonce ♥