Sign in to follow this  
Followers 0
eva2310

Klarupgaard (Aalborg) - nogle erfaringer?

5 posts in this topic

Hej med jer.

Jeg er langt om længe blevet forlovet med min kæreste igennem 11 år (!) og vi er på udkig efter lokationen for bryllupsfesten (så tæt ved Aalborg som muligt, da største delen af gæsterne bor her).

Vi vil helst finde et sted, hvor vi selv kan stå for selve arrangementet (mad, drikkevarer etc), da vi synes, at der hvor der er pakkeløsning, slutter festen kl. 2 og det har vi ikke lyst til. Vi vil kunne have lov til at feste hele natten, hvis det er det, der er stemming for.

I den forbindelse er vi kommet i kontakt med Klarupgaard. De lever op til disse muligheder og prisen virker Ganske fornuftig. Vi skal have aftalt en tid, hvor vi kan komme ud og se stedet.

Men det ville jo være rart med nogle input om stedet.

Er der nogle af jer, der har været til et arrangement derude?

Hvad er jeres erfaringer med stedet?

Jeg ser frem til jeres svar :)

Hvis I har forslag til andre steder, at holde bryllupsfesten, er disse også meget velkomne.

Mvh Eva

0

Annonce ♥

Hej Eva..

Jeg bor i Klarup (men har sjovt nok aldrig været under på Klarupgård 😉). Dog synes jeg det ser voldsomt hyggeligt/romantisk ud, havde selv kigget på det,men lokalerne er for små.. Vi skal holde på Sebber Kloster.. Tjek det ud hvis det er 😊Fantastisk sted..

0

Hei Eva,

Vi var der sidste år i forbindelse med udstillingen om julekalenderen - tvillingerene og julemanden - og markedshallen er rigtig stor.

Personalet virkede søde og lige til at gå til (Den nordjyske charme) og stedet er da bare så idyllisk til romantisk bryllup :loveshower:

0

Tak for jeres svar :)

Man kan leje caféen, som blev bygget ifm. julekalenderen. Der er plads til 110 personer. Hovedhuset er der plads til 70 personer.

Vi vil gerne have plads til dansegulv, så vi overvejer reception i hovedhuset og selve festen i caféen. Dog skulle køkkenfaciliterne være bedre i hovedhuset end i caféen...

Vi skal snart ud og se stedet og få os en snak med dem, så må vi se, hvordan stedet ser ud og hvad der kan lade sig gøre. :)

Vi har også kigget på Sebber Kloster, men synes det er lidt "for langt væk". Klarupgaard er lidt lettere at komme til og fra uden det behøver at koste en formue med taxa. 15.000kr. for Sebber Kloster (lade og hovedbygning) synes vi også var lidt i overkanten. Men der er godt nok smukt og jeg er sikkert på, at I nok skal få et fantastisk bryllup der :)

Det koster 10.000 kr. for caféen og hovedbygningen i alt for 2 døgn. Dog uden sovepladser, men dem skal vi alligevel ikke bruge...

Caféen alene koster 4.000kr. Hovedbygningen koster 8.000 kr. Man får lidt rabat, når man lejer begge dele.

0

Annonce ♥

Jeg var slet ikke klar over der kunne være så mange derover.. Jeg havde egentlig kun hørt, at der var plads til de 70.. Så kan man lære at undersøge tingene ordentligt ;-)

Det er da også en helt okay pris for at leje det.. Det skal nok blive rigtig rigtig godt, det er jo super flot derover :-)

0