Susannestege

Så er vi i fuld sving med forberedelserne til drømmebrylluppet.

272 indlæg i dette emne

Thomas kan selvfølgelig ikke passe hans ring, så den skal byttes.

Sidder og leger lidt med bordpladen, pyh det er svært.

Skal have købt drengenes tøj i dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende med bordplanen, mon ikke I får den til at gå op i sidste ende? *S* Men ja, det kan godt være et hyr. Jeg har smugkigget på vores og det bliver da vist også lidt af et puslespil, er jeg bange for...

Øv med ringen - den kan ikke "blokkes" lidt ud, så han måske kan passe den alligevel? Får vi et billede af drengenes tøj, når du når så langt mon?

Rigtig god dag og weekend til dig..

0

Del dette indlæg

I går var en god dag.

Jeg fik plantet endnu 40 blomster, så nu er de to bede snart plantet helt til. Fik ordnet halvdelen af ukrudtet på terrassen, og vandet, vandet vandet.

Papdatteren fik endeligt købt en brudepigekjole, så nu håber jeg ikke, at jeg skal høre mere bøvl om de kjoler.

Var jo på pa i lørdags

Tøseklubben havde valgt at holde for mig i lørdags, og vi havde en super dag. Blev hentet klokken tolv, mens jeg stod med hovedet nede i toilettet og skrubbede.

Nå, men vi kørte rundt i tyve min, og dag jeg endelig fik bindet af øjnene, var vi bare endt hos min veninde 150 meter væk

Der var dækket fint op i lyserødt. Der kom en frisør og ordnede hår, en make up dame og ordnede ansigtet. Derefter quizzede vi, legede nogle lege og fik vist mere end rigeligt at drikke. Det var en super hyggelig dag/aften. De havde hver især taget noget mad med, så vi fik noget super lækkert.

Det hele var lige i min ånd, biiiiiligt og hyggeligt. Jeg hader, når folk bruger en masse penge på mig. Det vil jeg nødigt have.

Mine to søskende vil også holde pa. Men da de vist har langt et vildt budget, er flere hoppet fra, så ved slet ikke, om det bliver til noget. De vil åbentbart have, at det skal være i Kbh ( da de to bor der), men mine venner kommer jo mest herfra Korsør, så bare transporten er jo dyr.

Nå, men jeg må se, om de to finder ud af noget. Gør ikke så meget, for havde en skøn dag i lørdags.

Min søn havde smadret en dør på skolen ( glasset i døren med en sten). Regningen kom 3865,63kr. Fed regning at få lige inden brylluppet. Jeg ringede til mit nye forsikringsselskab, som vi skiftede til i august. Jamen hvad er beløbet, spørger hun. Du har pengene om tre dage

Jeg var lidt målløs. I gen selvrisiko, ingen papirer skal udfyldes og sendes. Det er fandeme god service.

Fik lavet en masse lister igår. Dejligt. Det gør det lidt mere overskueligt. I dag er der kun tre uger tilbage

0

Del dette indlæg

Lyder som en dejlig PA :-) Når nu man ikke er 23 år længere og har børn osv. Så sys jeg nu at det er rart at det er lidt mere nede på jorden :-)

Fedt med det nye forsikringsselskab. Dejligt når de bare træder til :-)

Tillykke med milepælen! De 3 uger skal nok hurtigt gå :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tak.

Synes vi klarede det fint til pa. Startede kl.12 på Tom mave. Frokosten var muffins og Chips. Kl. 23.30 var vi døde.

Det var hylende morsomt.

0

Del dette indlæg

I går modtog jeg billeder af den brudepigekjole, som papdatteren har fundet. Hun "nåede" ikke, at købe den på nettet, som mine søskende har købt. Der var lidt krise, og jeg fandt nogle stykker på dba, som passede fint til de andres. Hun har så købt den ene i går, og den ser bare så fin ud.

Den anden papdatter, hende som jeg faktisk ikke havde regnet med ville komme, har også købt en pæn kjole. Hun plejer kun at gå i sort, meget mørkt make up og piercinger alle vejne. Hun har købt en lang grøn selskabskjole. Ikke en jeg personligt ville vælge, men for hende er det stort, bare hun tager en kjole på, så det gjorde mig rigtig glad, at hun vil gøre det for os.

Fik købt drengenes tøj. Er købt på 1000ting.com. Gav 1054 for to komplette sæt, med vest, skjorte og slips. Glæder mig så meget, til det kommer.

Overvejer at købe hjerteris til kirken. Lidt dyrt, da en pose med fragt koster ca 250kr....

Ville gerne spørge præsten, om det er ok, men kan ikke få fat i ham.

Thomas ring skal byttes, så den er pakket og klar til postkassen i dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wupti, så kom drengenes tøj allerede. Super hurtigt, super fine sæt i dragtposer.

Den mindste passer sit, så skal jeg bare afprøve på den store, når han kommer hjem...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er min mindste dreng i tøjet. Super kvalitet.desværre skal det andet sæt være nummeret større.

Men pyh en dag.

Mindste manden har halsbetændelse, til lægen med ham, pencilen.

Henter tøsen i børnehaven, hvor flere er sendt hjem med skarlagensfeber, den store dreng cykler selv hjem, falder og så måtte vi en tur på skadestuen.

Nu er jeg ved at være træt

post-75815-0-87759700-1432059121_thumb.j

0

Del dette indlæg

Og nu står jeg her, og skal afsted på arbejde, og kan mærke feberen kører rundt i kroppen på mig.... Suk, hader sygdomme

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, måtte tage hjem efter to timer. Tror man kan lægge sig på sofaen, men nej. En stor slamsuger har nu holdt og suget/larmet i tre timer. Får spat lige om lidt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig er min pencilen begyndt at hjælpe. Har dog stadig en kæmpe bule på højre side af halsen, men har da kun vågnet to gange i nat.

Skal hjem til min kollega i dag, som skal rette min kjole i længde, stropper og ind ved brystet. Glæder mig vildt til at prøve den, når den passer helt.

Fik desværre et afbud i går. Min ene fætter og kone kan ikke komme alligevel. Øv øv

Thomas går og får ordnet en masse praktisk på huset. Så jo, det går fremad.

Thomas ring er kommet tilbage, og nu passer den ❤️❤️❤️

Fotografen ringede forleden. Han kørte rundt i byen for at finde de bedste steder til billederne. Er spændt på at høre, hvor det bliver.

12 dage tilbage

0

Del dette indlæg

Hej Susanne!

Øv altså med den sygdom - men godt at penicillinen nu er begyndt at virke. Håber snart du er helt frisk, så du kan komme i gang med de sidste projekter inden den helt store dag... Spændende hvad fotografen finder på, men lur mig, om ikke det bliver godt. Og skønt at gemalens ring nu passer - er nu rarest, at I begge kan få ringene på til Jeres bryllupsdag, ikke sandt. *SS*

Ærgerligt med afbuddene, men tænker der må være kommet noget tungtvejende i vejen, siden de melder afbud.... Kommer alle I har inviteret ellers? Nu er der kun 9 dage tilbage til I skal giftes - hvor vildt er det lige.. ;)

0

Del dette indlæg

En uge... Shit det går stærkt nu. Det er ikke helt til at fatte.

Vi har kun fået tre afbud ialt, så det er fint. Vi bliver 52 til festen.

De sidste ting skal nu ordnes.

Har nu talt med vores nye præst, hun virker sød, og er mindst lige så nervøse som os, hvis ikke mere. Det er hendes første bryllup. Har i dag fået tilsendt sangene og rækkefølgen, så nu skal jeg lave kirkehæfterne.

Skal også lige pakke 100 risposer og lave det sidste på børneposerne. Og så skal toiletkurvene ordnes.

Hovedrengøring af huset starter i morgen. Søndag stå på fodboldkamp med sønnen.

Mandag arbejde, og derefter ferie.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer