SofieThielke

Erfaring med...

11 posts in this topic

Hej alle sammen!

Jeg har holdt en lille pause fra denne side på små 4-5 måneder (ufatteligt!), men jeg skal først giftes om et års tid, så jeg begynder så småt at tænke brudetanker igen :-)

Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogen, som har erfaring med at købe brudesko (og andet tilbehør) inde fra dressfirst.com?

Har nemlig fundet nogle super søde sko, som jeg godt kunne forestille mig, skulle være mine brudesko :-)

0

Annonce ♥

Jeg syns den er opstillet MEGET som "J J House" og den anbefaler BK i hvertfald ikke.....

Men som med alt internethandel så er der nogen som er tilfredse med resultatet og andre er ikke. Jeg vil sige at hvis det ikk er alt for dyrt så prøv at bestille fra siden. Men jeg ville nok ikke ud og betale flere tusinde kroner til den ;-)

0

Nej, har samme tanke.. Og det er rigtig billigt derinde! Men når man så kommer til at skulle betale, bum, så koster fragten 150 kr :shooter:

0

Jeg ville personligt passe på med at købe noget til sådan en stor dag på en "billigside" som jeg ikke rigtig kender. Har kørt mange skrækhistorier med sådan nogle sider. Hvorfor ikke købe nogle på udsalg, eller på en god hjemmeside hvor der er mulighed for at bytte. Jeg fandt selv mine brude sko på udsalg til 500 kr, sat ned fra 900 ;)

0

Annonce ♥

Jeg synes bare det er så svært at finde nogen hvide sko på fx. Zalando og Nelly :( De er alle sammen ALT for høje.. Jeg skal maks have en hæl, som er 5 cm. Og når jeg så endelig finder nogen, så er de virkelig mormor-agtige :tunge:

0

Jeg synes bare det er så svært at finde nogen hvide sko på fx. Zalando og Nelly :( De er alle sammen ALT for høje.. Jeg skal maks have en hæl, som er 5 cm. Og når jeg så endelig finder nogen, så er de virkelig mormor-agtige :tunge:

Har du prøvet fest-sko.dk Der kan du bla søge på hælhøjden

0

Nej, den kender jeg ikke.. Den må jeg prøve :)

0

Ja det kan godt være svært at finde hvide sko, Derfor valgte jeg nogle pudderfarvet, så kan jeg også bruge dem bagefter ;)

0

Annonce ♥

Jeg købte mine hos Lilly, synes de er klassisk uden hverken at være mormor eller konfirmand men jeg tror også vi var i samtlige skobutikker og brudebutikker i København fordi jeg synes alt var enten grimt eller mega høje....du kan se dem på min salgstråd

0

Ellers så venter her til foråret, der kommer alle konfirmanderne, og så begynder de almindelige skobutikker at have MANGE hvide sko :)

0

Jeg brugte megen tid på at kikke på sko på nettet, men en dag efter arbejde tog jeg forbi vores lokale skohandler - og vupti, så fandt jeg de guldsandaler, som jeg havde søgt og de passede perfekt. Jeg kunne have dem på hele aftenen og morgenen efter :loveshower:

post-70715-0-38707300-1400660508_thumb.j
0