Chris27

DJ anbefalinger

28 posts in this topic

Helt fint P. Som regel plejer man at have en meget god mavefornemmelse med hensyn til hvad brudeparrene forventer og ønsker efter at have talt med dem og ikke mindst lige at have "sonderet terrænet" når man er ude ved festerne men man stikker altid en finger i jorden og det er da også noget vi har sat mere fokus på i forhold til vores folk, efter ovenstående episode. .:)

0

Annonce ♥

Helt fint P. Som regel plejer man at have en meget god mavefornemmelse med hensyn til hvad brudeparrene forventer og ønsker efter at have talt med dem og ikke mindst lige at have "sonderet terrænet" når man er ude ved festerne men man stikker altid en finger i jorden og det er da også noget vi har sat mere fokus på i forhold til vores folk, efter ovenstående episode. . :)

Det er jeg helt tryg ved. Vi tales ved.

0

Jep. Der er jo lidt tid endnu . :)

PS. Det du skriver ovenfor kan jeg faktisk også se ud af de oplysninger der står i vores kalender. Vi noterer nogle oplysninger når vi taler med folk som vores DJ's får hvorved de på forhånd ved sådanne ting inden de taler med jer. Ovre i den modsatte grøft har jeg grundlæggende den opfattelse (og erfaring) at det ofte dækker over usikkerhed når vi oplever kunder som spørger om ikke man kan lave lidt sjov under middagen etc. Fordi de er usikre på om selskabet selv - ledsaget af god musik - kan skabe stemning og det kan langt de fleste. :) Mikrofonbrug kan dog sjældent helt undgås hvad enten det så er at kalde folk sammen til brudevals, annoncere natmad (om nødvendigt) og der kan også af og til være en toastmaster som skal have lidt hjælp til at få ørenlyd eller få folk ind (her bruger jeg så ofte lydeffekter).

0