LinogDalton

kjole til mit første bryllup på rådhuset

15 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har brug for jeres mening...

Da min kæreste kommer fra udlandet, skal vi giftes på rådhuset først, og så holde rigtig bryllup senere. Vi ville helst at det bare skulle være ham og mig, men da det ikke rigtig faldt i god jord hos min familie, er vi blevet enige om at vi vil overraske dem ved at invitere til familiekommensammen og så tage ind på rådhuset alle sammen...

Så jeg leder efter en kjole... Og så var det at jeg fandt over en på Zarlando - er der nogen der har erfaring med, hvordan det er at returnerer varer derfra, hvis nu den ikke passer i størrelsen?

Derudover er der den samme kjole i to forskellige farver... Den ene er blå med hvid blonde, og den anden er cremefarvet med pink blonde...

Med den blå er jeg lidt i tvivl, om jeg synes den er for mørk, da jeg egentlig ikke går ind for at man har sort tøj på, og umiddelbart ser den meget mørke blå ud... Men den er lidt mere sofistikeret end den creme, synes jeg.. hvad synes I?

Med den creme er jeg lidt bekymret for om jeg bliver for bleg i den, og kan ikke helt finde ud af om jeg synes den creme og den pinke blonde passer helt sammen? (Har ellers de perfekte pinke stiletter, hvis altså de to pink farver har samme nuance...) Og vil jo gerne kigge tilbage på billederne fra dagen, og synes jeg var flot, men ved ikke om det er sådan en kjole man senere tænker: hvad tænkte jeg dog på?

Mht. længden ser den lidt kort ud på modellen, men jeg er kun 150 cm høj, så tænker den bliver lidt længere på mig...

post-72566-0-78641000-1410978717_thumb.j

post-72566-0-47438200-1410978731_thumb.j

Redigeret af LinogDalton
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg hælder også mest til den blå, selvom begge kjoler er meget søde.

Spice den blå om med hvidt tilbehør, som handsker, taske, sko og hårsmykke. Så bliver du en super smuk og elegant rådhusbrud :)

0

Del dette indlæg

Zalando er simpelthen så nemt at bruge - jeg har ALDRIG oplevet problemer med at returnere til Zalando, og jeg har handlet der så mange gange (og returneret så meget - altså pga. forkert størrelse), at min mand mener, jeg burde komme på Zalandos sorte liste ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Zalando er simpelthen så nemt at bruge - jeg har ALDRIG oplevet problemer med at returnere til Zalando, og jeg har handlet der så mange gange (og returneret så meget - altså pga. forkert størrelse), at min mand mener, jeg burde komme på Zalandos sorte liste ;-)

Vil det sige, at jeg godt kan pakke kjolen ud og prøve den på, og så stadig bytte den, hvis den ikke passer? Er nemlig vildt meget i tvivl om jeg er en 34 eller 36...

Hmm hælder nok også mest til den blå, selvom jeg synes den er lidt mørk... på den anden side, så får jeg jo et andet bryllup i fin hvis kjole, og tænker også der er størst sandsynlighed for at komme til at bruge den blå igen senere...

0

Del dette indlæg

Vil det sige, at jeg godt kan pakke kjolen ud og prøve den på, og så stadig bytte den, hvis den ikke passer? Er nemlig vildt meget i tvivl om jeg er en 34 eller 36...

Hmm hælder nok også mest til den blå, selvom jeg synes den er lidt mørk... på den anden side, så får jeg jo et andet bryllup i fin hvis kjole, og tænker også der er størst sandsynlighed for at komme til at bruge den blå igen senere...

Ja, præcis! Jeg ville bestille dem begge (begge farver og begge størrelser) og prøve hjemme. Det koster ikke noget i fragt - heller ikke retur, så du har ikke noget at tabe :-)

Redigeret af Soon2bemrsH
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal være opmærksom på at der i denne sommer kom ny forbrugeraftalelov, altså den lov der regulerer nethandel. Ligesom før skal du blot returnere varen i væsentlig samme stand. Det vil den ofte være hvis du kun lige har prøvet den på. Noget af det nye er, at det er butikken der vurderer om varen returneres i væsentlig samme stand. Hvis de vurderer en returneret kjole til at være 10 % brugt, så får du kun 90 % af pengene tilbage.

Jeg har ingen anelse om hvordan Zalando forvalter de nye regler, men jeg henleder blot din opmærksomhed på et måske problematisk punkt i loven.

Hvis du vil læse mere om d nye e-handelsregler, kan du finde en god og kort oversigt her.

0

Del dette indlæg

Jeg har bestilt den blå hjem :) Og de havde den ikke længere i en 34, så nu må jeg se om den passer i 36 :) eftersom alle herinde stemmer på den blå og jeg umiddelbart selv hælder mest til den, så blev det den der blev bestilt... så nu krydser jeg bare fingre :D

Tak for jeres gode råd...

0

Del dette indlæg

Synes, at de er lige fine :)

Har brugt Zalando et par gange, og det er super nemt- man prøver kjolen/andet uden at tage mærket af- hvis det ikke passer, er der en æske/pose, man kan returnere det i, med en returseddel, man lige printer ud og taper på. Og så er det gratis både at modtage og at returnere.

Held og lykke!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer