stjerne10

Hvad med din kjole EFTER brylluppet?

15 posts in this topic

Vores bryllup er veloverstået for snart to måneder siden.

Det tog mig en måned at få pakket kjolen ind i dragtposen, da jeg elskede lige at kunne kigge på den et par gange om ugen.

Men nu hænger den jo så bare der i skabet. Og hvad så nu??

Skal den renses?

Skal den sælges?

Skal jeg lave Trash the dress?

Skal jeg gemme den i skabet for altid?

Skal den evt syes om til en dåbskjole, til evt kommende børn?

Hvad har I andre gjort????

post-71774-0-38768900-1411915517_thumb.j

0

Annonce ♥

jeg har gemt min, kan ikke få mig selv til at sælge den :)

Vi lavede en ekstra fotosession ca et år efter brylluppet. Det var vores 1. års bryllupsgave til hinanden, besluttede vi. Det var en herlig formiddag, hvor vi dels fik taget nogle af de billeder, vi ikke kunne nå eller glemte på dagen, og hvor vi dels fik lov til at have vores smukke tøj på igen. Det var en rigtig god oplevelse.

2U0A3770.jpg

2U0A3738.jpg

2U0A3663.jpg

billeder er taget af thellufsenfoto.dk :)

0

Her er den sat til salg, da jeg har et håb om at den kan give en anden en smuk dag og lige så meget glæde som dem gav mig... Så jeg håber en anden vil forelsker sig i den...

0

Annonce ♥

Tja- har prøvet at sælge den, så en anden kunne få glæde af den, men det er ikke lykkes.

Mht. børn- hvis vi nogensinde får nogen, skal de ikke døbes, da vi ikke er religiøse. Så det kan den heller ikke bruges til.

Hvis den ikke bliver solgt, gemmer jeg den nok bare.

En anden mulighed er at få den æavet om- fjerne slæb, gøre den kort eller farve den- men det kan man bare ikke med min. Ellers var det en fin måde at genanvende den på.

Den bliver nok bare gemt som (dyrt!!) minde...

0

Jeg elsker tanken om at få kjolen syet om til en dåbskjole :-) Vi har dog allerede en familie dåbskjole og vi har i forvejen to børn og det er (desværre) ikke sikkert at vi skal have flere børn. Den komme nok bare til at hænge i skabet som et minde...

0

Min mor har haft sin brudekjole hængt i skabet, siden mine forældre blev gift i 1965. Hun havde den på til sølvbrylluppet, til 35-års bryllupsdagen, som også blev fejret med stor fest. Hun skal helt sikkert også have den til næste år, når mine forældre kan fejre guldbryllup.

Til sidst skal hun have den på i kisten.

Min mors brudekjole er det sidste, der er blevet båret ud og det første, der er blevet båret ind, når vi er flyttet :)

0

Annonce ♥

Min mor har haft sin brudekjole hængt i skabet, siden mine forældre blev gift i 1965. Hun havde den på til sølvbrylluppet, til 35-års bryllupsdagen, som også blev fejret med stor fest. Hun skal helt sikkert også have den til næste år, når mine forældre kan fejre guldbryllup.

Til sidst skal hun have den på i kisten.

Min mors brudekjole er det sidste, der er blevet båret ud og det første, der er blevet båret ind, når vi er flyttet :)

Aweeeeee :loveshower:

0

Vi har snakket om at min skal syes om til konfirmationskjole til min niece. Hun skal konfirmeres om et par år og vil helst have en kjole som hendes mor har syet og så vil det være en perfekt måde at genbruge på. Og det vil også betyde rigtig meget for hende :)

0

Jeg havde enlig tænk jeg ville sælge min hvis den så nogenlunde ud efter brylluppet men efter at havde købt den meget billig tror jeg at jeg beholder den jeg kan allerede nu ikke nænne at skulle af med den igen og sikkert endnu mindre når jeg har en masse minder i den. Vi har heldigvis et stort hus så der er plads til den fylder.

0

Annonce ♥

Min kjole bliver hos mig. Den har et meget personligt udtryk, og jeg ville ikke kunne nænne at skille mig af med den. Vi skal nok have lavet trash the dress i skoven til næste efterår, når brylluppet er veloverstået.

0

Hvis du elskede at kigge på kjolen, hvorfor får du så ikke den op at hænge, så du kan kigge på den hver eneste dag? :) Det har jeg nemlig på min trådgine... ved godt det nok ikke er det sundeste for kjolen, men min kostede ikke så meget og ved heller ikke lige, hvad den skulle bruges til... håber dog på til vores 1 års bryllupsdag at få taget nogle love the dress-billeder med den på :a1221: Vil dog helt klart få den renset, da det anbefales helst at gøre det ret hurtigt efter brylluppet... :)

post-39594-0-25291400-1413846348_thumb.j

0