Liljo

Lokaler i Sabro eller Århus

13 posts in this topic

Vi er et par fra Norge som skal gifte oss i Sabro/Århus. Der har jeg min familie og vi ønsker og gjøre noe spesielt på våres dag. Er det noen som kjenner til lokaler i dette området? Ønsker gjerne og lage mat selv og og kjøpe inn drikken selv. Noen som har forslag til hvor vi kan undersøke? <3

På forhånd tusen takk fra Norge ;)

0

Annonce ♥

Harlev Mølle. Et fantastisk dejligt sted. De har sådan set bare lokalerne (inkl duge, service, borde og stole og den slags) og I sørger selv for pynt, mad og drikke.

Vi var SÅ glade for at vi valgte at holde det derude. De har 2 lokaler til leje. Vi lejede begge to til i alt 7000kr inkl slutrengøring og det var fra torsdag til søndag.

Jeg kan kun anbefale stedet!!!

http://www.xn--harlevmlle-6cb.dk/gl-harlev-moelle

0

Der findes mange gode forsamlingshuse i Århus og omegn men kan kun tilslutte mig Harlev Mølle for det er noget helt andet. 7.000 kr. for begge lokaler i 3 dage. Det er godt nok billigt i betragtning af hvad man får .:)

0

Hvis I selv skal stå for det, så vil jeg helt sikkert også anbefale Harlev Mølle, der er bare SÅ fint og hyggeligt.

Hvis I beslutter jeg for at købe en pakkeløsning, så har hotel Sabro kro total styr på fester, jeg har været derude til et bryllup for 7-8 år siden, og det var super hyggeligt, god mad og ja der var bare styr på det hele.

0

Annonce ♥

Ja, det så riktig så flott ut dette vil jeg undersøke! Tusen takk for tips, det er så vanskelig og sitte hjemme i Norge og Google når jeg ikke aner hvor jeg skal begynne. Hvor bestiller man blomster feks? Og er det noen brudesalonger og anbefale i Århus?

0

Jeg kan anbefale Brudesalonen Kennedys som faktisk ligger i Sabro. De har et stort udvalg og ekspedienterne er meget søde og hjælpsomme. Jeg købte selv min kjole der :) www.kennedys.dk

Inde i Århus centrum er der Lilly som ligger centralt på gågaden. Den er noget mindre end Kennedys, og fører mig bekendt kun sit eget mærke. Www.lilly.dk

Jeg ved der flere i Århus centrum, men kender dem ikke godt nok.

Jeg spekulerer på om man kunne bruge Interflora hvad gælder blomsterne? Ellers tror jeg du kan kontakte en blomsterhandler i Sabro-området pr. Mail eller telefon og ordne det derigennem :)

0

Jeg købte min kjole og slør hos Lilly, og de er SÅ søde derinde. Jeg var derinde af flere omgange, da jeg først fortrød mit køb, og de stod på hovedet for at finde en løsning for at få kjolen byttet ( det var en tilbudskjole, så den kunne faktisk ikke byttes), og jeg fik et tilgodebevis, som jeg så købte den nye kjole for. Derefter blev brylluppet udsat, og jeg var så derinde igen da vi havde sat ny dato, for at købe slør, og igen en helt fantastisk behandling, jeg havde min kjole med, og fik hjælp til at komme i den, da jeg var kommet i tvivl igen.

0

Grundfør forsamlingshus og Borum forsamlingshus er også flotte lokaler få kilometer fra Sabro. Her er der mulighed for selv at stå for mad mm.

0

Annonce ♥

Men dere som har kjøpt kjole i Danmark... Hva ligger det på? her hjemme er det maaaaange som kjøper på nettet siden det er myte billigere!

0

Men dere som har kjøpt kjole i Danmark... Hva ligger det på? her hjemme er det maaaaange som kjøper på nettet siden det er myte billigere!

Det kommer HELT an på hvor du køber kjole, og om det er en kjole på udsalg eller ej. Lilly har stort set altid kjoler på tilbud, og der starter priserne på 1000, og mener deres dyreste kjoler koster omkring 12.000. Andre brudebutikker har også jævnligt tilbud/udsalg.

Jeg gav lige knap 4000.- for min kjole.

0

Jeg kan tilslutte mig Rikke. Lilly kjoler er ikke voldsomt dyre og er meget klassiske. Kennedys, hvor jeg købte min kjole (10.000 på udsalg inkl. Slør) et bredt repræsenteret af kjoler i mange forskellige prisklasser - der er både billige kjoler fra ca. 2000 og kjoler op til 17-18.000.

0

Annonce ♥