Nina4

bryllupsmesse i Århus

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej.

Jeg forventet, at det var større, men fik da nogle brochurer og smagsprøver. Så også lidt skuffet.

Fx Beautysale overvejer jeg. Synes bare, at 3500 kr. er mange penge, men måske jeg er heldig, at de vil gå lidt ned i pris, da jeg bor i Fredericia, og de dermed ikke skal køre langt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal nok passe at der ikke har været så mange musikere m.v. repræsenteret på messen. Problemet med de fleste bryllupsmesser, set ud fra et udbydersynspunkt, er at messestandene er meget dyre og også kan virke meget kaotiske og det er særligt udtalt når vi taler om musikere/dj's. Man kan få en dialog med folk men modsætning til dem der leverer en fysisk vare (kager, kjoler m.v.) er det vanskeligt at bibringe folk et indtryk af hvad det er man leverer som musiker/dj på en messe. Står man med 10 mulige kunder som alle skal giftes den 15/8 2015 vil man heller ikke kunne tilbyde alle sin assistance (medmindre man er en "disco-fabrik"). Der er min oplevelse at det er bedre at tage en dialog med de folk man møder ude til de fester man er ude til og når vi deltager på messer er det de små messer hvor forholdene og ikke mindst prisfaktoren er mere "afslappet". Man skal hele tiden huske på at der kun er én gruppe til at betale messestandene og det er kunderne .:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer