Hnissen

Hør serviet og dug?

7 posts in this topic

Jeg vil gerne selv sy servietter og runde dug af hør- men hvor køber jeg stoffet billigst?

0

Annonce ♥

Hmm i Stof2000 har de billigt hør.

Men husk at det fælder meget, jeg skulle selv sy små favor sække i hør, det var ikke fedt så meget som de fældede. Så vi købte beige farvet stof,tror det kostede 39 kr/meter i IKEA, det kan anbefales:-)

0

Hmm i Stof2000 har de billigt hør.

Men husk at det fælder meget, jeg skulle selv sy små favor sække i hør, det var ikke fedt så meget som de fældede. Så vi købte beige farvet stof,tror det kostede 39 kr/meter i IKEA, det kan anbefales:-)

Tak for det vigtige tip!

Tager nok en tur i Ikea så:-)

0

Jeg har en rulle med ca. 40 meter hør til salg, under Salg-->Diverse, hvis det var noget?

0

Annonce ♥

Jeg har en rulle med ca. 40 meter hør til salg, under Salg-->Diverse, hvis det var noget?

Hej.

Ja jeg har lige set at du har en rulle til salg:) er det 150 cm i bred? Jeg skal sy ca 2 meter i diameter af dug. Jeg vil lige undersøge om det stadig kan blive pænt med "todelt"

Hvad er din pris pr. meter?:)

0

Den er 130 cm bred.

På annoncen har jeg skrevet, at jeg forestiller mig en pris på 30 kr. pr. meter, men hvis du napper min. 10 m, så kan vi godt sige 25 kr. pr. meter. Dertil kommer porto.

Det er noget med, at det er bedst ikke at få en midtersamling, og i stedet have et "fuld-bredde"-stykke i midten - se lige denne tutorial her http://www.beneathmyheart.net/2013/09/how-to-create-a-ballard-designs-knock-off-burlap-tablecloth/

0

Hej.

Ja jeg har lige set at du har en rulle til salg:) er det 150 cm i bred? Jeg skal sy ca 2 meter i diameter af dug. Jeg vil lige undersøge om det stadig kan blive pænt med "todelt"

Hvad er din pris pr. meter? :)

Hvad med at smide en eller anden bordløber hen over samlingen?

Hvis du overlocker kanten hvor samlingen skal være og så syer den sammen på midten og stryger samlingen flad burde den være ret usynlig når der kommer blomster osv på bordet.... alternativt kan man smide en bordløber henover?

0