MichelleJensen

Festlokaler Sjælland - hvor?

8 indlæg i dette emne

Hey alle!

Står i den situation at jeg/vi mangler et sted at holde festen. - gerne et lokale vi kan leje fredag/lørdag/søndag uden forplejning - så rent leje af lokale. Vi kunne godt tænke os noget i nærheden af Solrød, Køge, Viby, Roskilde, Greve, Taastrup - har I nogle gode bud?

Grunden til vi helst vil have uden forplejning, er, at vi allerede har fundet en kok der vil lave maden billigt :)

Regner med vi inviterer 75-80 personer (inkl. 10 børn i alderen 0-10 år)

Håber I kan hjælpe derude!

Festen afholdes 20/6-2015

Hilsen Michelle :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske du kan hente lidt inspiration på vores referenceliste men ellers tænker jeg umiddelbart Ishøj Forsamlingshus eller Tåstrup Medborgerhus. Derudover ligger der rigtig mange gode lokaler i Køge (har bare ikke fået opdateret referencelisten). Der er et enkelt sted i Greve som jeg klart vil fraråde jer at bruge men nævner ingen navne udover at der indgår en frugt i navnet .:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var til Bryllup i Godthåb selskabslokale tilbage i Maj - vi måtte ikke åbne vinduerne under maden selvom ventilationsanlægget ikke rigtig virkede - vi skulle slukke for musikken hvis vi ville åbne begge døre (en i hver ende af lokalet) så vi kunne få noget gennemtræk - vi måtte ikke være udenfor, for så larmede vi for meget osv. osv. så dér skal jeg i hvert fald ikke holde vores bryllup :D

Humleorehus har vi kigget på - men det ligger for langt væk

Sonnerupgaard - er for dyrt :)

0

Del dette indlæg

Det du nævner der er noget man skal være meget opmærksom på når vi taler festlokaler. Jeg har også oplevet et forbud mod at have åbne døre og vinduer under middagen på trods af at der ikke var nogen man kunne forstyrre og vi taler moderat lydniveau (baggrundsmusik under middagen), irriterende lydalarmer som går i gang alene på grund af "larm" fra selskabet etc. eller sensorer som tager strømmen hvis en dør eller et vindue ikke er lukket.

Ventilationsanlæggene er et kapitel for sig. Ét er at ventilationsanlægget ikke virkede i det tilfælde men mange steder hvor det virker larmer det også så meget at det virker forstyrrende på taler og indslag og nogle kan ikke slukkes med den virkning at det holder op med at køre (og larme) med det samme. Det samme oplever man nogle gange med øl-anlæg og slushice maskiner og det værste ved disse er at man ikke selv er herre over hvornår de går i gang. Der er foruroligende mange udlejere som slet ikke har tanke på at disse anlæg skal bruges i forsamlinger hvor der skal være ro til taler m.v.

Derudover var jeg fornylig ude for et sted hvor lyset slet ikke kunne slukkes, hvad jeg også lavede et indlæg om herinde. Men som jeg også skrev der var det - retfærdigvis - et sted som ikke var lavet med henblik på brug til fester og hvis det er det eneste kritikpunkt vedr. stedet er man måske også villig til at æde nogle kameller når prisen for lejen er god. Men det er også noget man bør kigge på - muligheder for at slukke/dæmpe belysning undervejs - om end det hos de fleste ikke vægter ikke lige så meget som begrænsninger i forhold til udluftning, og lyd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer