lottejan

Undertøj

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde... og det kommer også an på den kjole du vil have på...

Nogle vælger corsage, men det er jo ikke smart hvis man falder for en kjole med corsage

andre vælger bh og trusser og hofteholder, og hvis det passer til kjolen, en stropløs bh.

Selv regner jeg med at skulle have en stropløs bh på, hvis jeg kan finde en god en, hvor jeg ikke føler pigerne er ved at falde ud og så skal jeg have shapewear på, da jeg har fede lår og helst ikke vil have røde lår eller ømme lår den dag..

0

Del dette indlæg

Jeg skal bare have en stropløs bh på og et par alm hvide trusser til - ikke noget fint og fancy eller hofteholdere eller lignende. Det orker jeg slet ikke og der er ingen som skal se det. Det bliver dog et par nye trusser jeg køber til ha ha ;-)

Så køber jeg til gengæld et nyt sæt lækkert undertøj og en neglicé (staves?) til om aftenen som jeg hopper i på hotellet - ikke at jeg forventer at der sker noget ;-) Vi er nok for trætte ;-)

0

Del dette indlæg

Min kjole er lidt dyb på ryggen, så man kan lige præcis se stopløs BH. Så jeg skal have syet indlæg i min kjole og ingen BH. Måske en form for cover, bare for min egen skyld. Jeg har ikke så meget der skal holdes oppe, så jeg kan heldigvis nøjes med indlæg. Derudover tror jeg bare jeg skal have et par pæne trusser på. Nok mere praktisk end sexy. Det kan jeg tage på når kjolen skal af. :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I Feb. kommer der en helt ny corsage hos Femilet fra Chantelle som er stropløs, den skal jeg ind at prøve - der er "indbygget" hofteholder i corsagen og så to par trusser - (så man kan skifte til nogle, man ik har haft på hele dagen, inden man smutter ned under dynen til manden....) :a1093:

Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg

BH'en er "indbygget" i min kjole, så tænker at jeg bare skal finde nogle lækre trusser:)

Er faktisk virkelig glad for, at jeg ikke behøver at have BH på, for det er da et halvt helvede at finde en ordentlig stropløs:S - tænker at jeg ikke er den eneste, der har den følelse.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer