hkw

Borddekoration & servietter

12 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg ved ikke, om jeg poster dette, det rigtige sted, men jeg synes, at det passer bedst her. Jeg har brug for ideer til borddekoration til runde borde og til servietter. Jeg har kigget og kigget og kigget på nettet, men der er ikke noget, der lige siger wauv indtil videre.

Er der nogle af I andre, der har gode ideer?

Kh en kommende brud, der glæder sig til dagen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer nok lidt an på hvilke farver i har valgt og om hvad stil du går efter.

Skal den være ultra romantisk, praktisk, superfin eller vil du have blonder og balloner....

Selv ved jeg overhovedet ikke hvordan vores skal se ud, men jeg har flere forskellige billeder og jeg håber jeg ud fra dem kan lave vores eget mix :loveshower: Men jeg synes så også det er svært. For vi vil ikke så gerne have lys på bordene, men jo flere borddækninger jeg kigger på, jo mere falder jeg for ideen.... :oops:

post-71754-0-56788900-1421390485_thumb.j

post-71754-0-97855600-1421390517_thumb.j

post-71754-0-02401000-1421390533_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kommer meget an på farver, stil og venue. Vi havde runde borde- med hvide duge til gulvet, sølvundertallerkener (pynt), aflang firkantet menu med sølvskrift på undertallerkenen, helt runde rullede hvide stofservietter med farvede organzabånd omkring med sløjfe på, på midten. På dugene havde vi "diamanter" og små telys med levende lys i. Blomsterklaser i de samme nuancer på midten af bordet i små glasvaser, forret og hovedret bestik set-up, rødvinsglas, hvidvinsglas og vandglas. Her er nogle billeder, som jeg brugte som inspiration.

post-74185-0-58229300-1421399346_thumb.p

post-74185-0-26660700-1421399370_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har brugt denne som inspiration :loveshower::loveshower: der var en anden brud herinde der viste det..... og vi vidste bare det var sådan det sku se ud

Jeg er også vild med Marie E's forslag. De små prisme lysestager kan du købe i ILVA og der har de en gang i mellem 25% rabat på ALT så synes du skal holde øje med det hvis du vælger denne løsning :-) jeg har nemlig også overvejet det, vi har bare ikke runde borde og der ikke rigtigt plads til mere pynt mellem blomster og de lyssestager jeg allerede havde købt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke til store serviet-opsætninger ala "brudelys", så vores bliver hjemmesyede stofservietter i forskellige mønstre, foldet på tallerkenen med bordkort/gæstebogskort indeni. Der kommer hvid dug, en farvet bordløber og små hvide vaser med blomster i vores farver.

Redigeret af Lindaloo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I søde. Det er nogle smukke billeder og de har givet mig en masse ideer.

Stilen er romantisk i sarte farve a la creme og sart rosa :-)

Jeg faldt vist pladask for Marie E's billede - det sagde wauv :-D Det er den stil, jeg går efter. Det rosa billede som Meandmy har postet er også smukt :-)

Tak til Me and Him 2015 for tip til, hvor prisme stagerne kan købes - Ilva here I come ;-)

Tusind tak allesammen for billeder og de gode ideer :-):-):-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer