Me and Him 2015

Runde duge... HVOR?

6 posts in this topic

Hej derude :-)

Vi har lige ændret planen fra firkantede til runde borde.

Til at starte med var vi ok med at bruge penge på noget anstændigt stof (180,- pr m.) pga. vi kunne bruge dugene til mere i fremtiden.

Men nu tænker jeg... Runde duge, det får jeg da nok aldrig brug for igen :-(

Hvor finder i andre duge til runde borde? de skal helst være ok kvalitet da vi har stof servietter, og det ville virke ånsvagt med et tyndt lagen sammen med dem. Dugene skal være hvide, helst med lidt mønster.

På nedenstående billed kan i se hvad jeg oprindeligt havde i tankerne (overvej lige, om i evt. ville give omkring 300,- for en rund dug Ø200 cm brugt én gang i dette stof?) jeg overvejer også om det er noget jeg kan sælge videre.

post-75341-0-62921500-1425157054_thumb.p

0

Annonce ♥

Umiddelbart vil jeg sige at jeg tror det er nemmere at komme af med duge uden mønster bagefter fordi det ligesom passer med alt, hvor mønster godt kan clashe med en bestemt stil....

Har I overvejet at leje i stedet? Ved godt det ikke er helt billigt, men du vil jo også altid miste penge når du skal sælge videre og så risikere du ikke at brænde inde med dem...

0

min erfaring er at det ikke er nemt at sælge tingene man har indkøbt med mindre man vil gå virkeligt langt ned i prisen i forhold til nyprisen.

Jeg tror som camilla, letteste og billigst er at leje runge duge.

Vi har valgt at bruge firkantet duge på de runde borde, i og med vi bruger forskellige gamle arvet og lånte duge på alle border.

0

ok :-) tak for svar.

Jeg synes bare ikke rigtigt jeg kan finde et sted at leje runde duge i nærheden af Lemvig, og synes også alt det jeg finder af runde duge er de der Duni duge som ikke er stof...og når nu jeg har købt stof servietter, synes jeg det ville være lidt syndt med "papir" dug

0

Annonce ♥

Vi lejede runde duge ø220 hos Øens Festudlejning på Mors, men ved ikke, om I synes, det er lige i nabolaget.. De kostede 75 kr. pr. dug, inkl. vask. Dog uden mønster, men kan lejes i forskellige farver. Du finder dem lige her: http://lejtilfesten.dk/index.php/service/viscat/9/1

0