Dort4204

Kok i Silkeborg

6 posts in this topic

Annonce ♥

Hej Dorthe.

VI har også været på kig efter en kok/ "kogekone" i Silkeborg området. Det er endt med, at vi får mad fra Sidebenet, som egentlig er en form for catering. Vi har fået kontakt med en af deres kokke, som forbereder det meste af maden i deres eget køkken og så kommer til vores feststed og anretter forretten og sørger for at sætte køkkenpersonalet ind i hvordan resten af maden skal serveres. Som jeg har forstået det, vil han have alt klar på fade, så det bare er at sætte ind. Det lød til, at vi også kunne betale for at få han til at blive der under hele middagen, men at han ikke syntes det var nødvendigt, men det kommer an på hvad man skal have tænker jeg.

Lige nu er deres hjemmeside under "renovation" fordi de lige har flyttet lokaler.

Vi har som sagt ikke fået mad derfra endnu, men vores indtryk ind til videre har været godt, og vi oplever at der bliver taget tid til at lytte til vores ønsker og forslag samtidig med at de er gode til også at komme med supplementer og få forbundet de forskellige ønsker til en samlet helhed.

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget :)

0

Hej med jer :)

Min kommende mand ( vi skal giftes her d. 16. maj) er uddannet kok og laver mange selskaber :)

Hvis i har lyst til at høre mere om det så skriv til mig så skal jeg få ham til at smide et visitkort i jeres retning .. :)

Han laver kun selskaber til dagligt så ved hvordan alt skal foregå .. :)

0

Annonce ♥

Mon I har fundet en kok? Sidebenet har jeg også kun hørt godt om og det samme om Det Rullende Køkken, som også er i Silkeborg. Hendes hjemmeside er her: http://www.detrullendekøkken.dk/velkommen.aspx Hun lavede mad til min venindes bryllup for en del år siden og det var de utroligt godt tilfredse med, så måske det kan bruges? Ved dog ikke om det også kun er ren catering eller hun kan hyres til at lave maden på stedet.

Må jeg høre, hvor I skal giftes henne i Silkeborg/syd for Silkeborg? ;)

0

Mon I har fundet en kok? Sidebenet har jeg også kun hørt godt om og det samme om Det Rullende Køkken, som også er i Silkeborg. Hendes hjemmeside er her: http://www.detrullendekøkken.dk/velkommen.aspx Hun lavede mad til min venindes bryllup for en del år siden og det var de utroligt godt tilfredse med, så måske det kan bruges? Ved dog ikke om det også kun er ren catering eller hun kan hyres til at lave maden på stedet.

Må jeg høre, hvor I skal giftes henne i Silkeborg/syd for Silkeborg? ;)

Hvis det er mig du bl.a. spørger til, så skal vi giftes i Them :) Jeg ved egentlig ikke om man normalt ville kalde det syd for Silkeborg :wink:

Edited by Definitely-maby
0