Louise0206

Navneændring ..

14 posts in this topic

Annonce ♥

Vi fik en sms fra personregister"dimsen" at det var godkendt og træder i kraft fra vielsesdatoen... Men det er også anderledes regler omkring navneændring i sønderjylland.

0

Annonce ♥

Vi går også og ved ikke helt hvad og hvordan. Det er nogen uger siden vi udfyldte ansøgningen på borger.dk Men man aner jo ikke om det er godkendt eller hvad. Men skal man så ringe til kirken eller til kommunen? Vi ved ikke helt hvilken fod vi skal stå på...

0

Annonce ♥

Vi går også og ved ikke helt hvad og hvordan. Det er nogen uger siden vi udfyldte ansøgningen på borger.dk Men man aner jo ikke om det er godkendt eller hvad. Men skal man så ringe til kirken eller til kommunen? Vi ved ikke helt hvilken fod vi skal stå på...[/quote

Jeg chattede med borger.dk i mandags for at høre hvornår jeg fik svar. De skrev tilbage jeg skulle kontakte mit sogn. Så jeg skrev til kirkekontoret og hun ringede tilbage at de havde modtaget det. Syntes bare du skal prøve at skrive til jeres kirkekontor😊

0

Vi går også og ved ikke helt hvad og hvordan. Det er nogen uger siden vi udfyldte ansøgningen på borger.dk Men man aner jo ikke om det er godkendt eller hvad. Men skal man så ringe til kirken eller til kommunen? Vi ved ikke helt hvilken fod vi skal stå på...[/quote

Jeg chattede med borger.dk i mandags for at høre hvornår jeg fik svar. De skrev tilbage jeg skulle kontakte mit sogn. Så jeg skrev til kirkekontoret og hun ringede tilbage at de havde modtaget det. Syntes bare du skal prøve at skrive til jeres kirkekontor😊

Tak det vil vi da lige gøre så :-) Det er jo ret vigtigt at vide hvad man hedder :-)

0

Jeg har lige fået en mail fra det sogn jeg bor i om hvor vi skal giftes..og det skal vi i den kirke vi hører til..så jeg forventer at høre noget derfra igen.

De var ved at behandle min ansøgning om navneændring.

Edited by AnetteJ
0

Annonce ♥