Maja85

Sølvbryllup

6 indlæg i dette emne

Hej alle.

Da vores forældre har sølvbryllup her d. 14 April, og vi er lidt i vildrede over traditionerne.

Er der nogle steder hvor man rigtig kan sætte sig ind i det, og har i evt. nogle fantastiske råd til os ?? :-)

Herinde henviser bryllupsklar, til et sted hvor man kan læse om de givne år, men der står bare ingen ting ??

På forhånd tak.

Bedste hilsner Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om vi husker det hele :wink:

Her er hvad jeg har skrevet ned:

Billeder: Hvem tager billeder?

Herresko malet sølvfarvet - Med Husfred

Damesko malet sølvfarvet - Med brændende kærlighed

Æresport

Skelet

Sæt evt. hønsenet på skelettet, så kræver det ikke så meget gran

Hjerte - Skal være blå med sølv skrift

Gran

Tyl

Blomster

Evt. dæk hoveddøren til med sølvpapir

Morgensang:

Musikker

Sange der skal synges: evt. "I Østen stiger solen op" og "Det er så yndigt at følges ad"

Invitere gæster

Lave sang hæfte

Morgen Mad:

Rundstykker

Morgenbrød

Ost

Pålæg

Smør

Kaffe

Juice

Bitter

Er der noget vi mangler, og er der nogle som har nogle gode ideer ?? :loveshower:

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Jeg må sige, at I egentlig har styr på det - men bare en lille ting: The - hvis skulle drikke dette og ikke drikker kaffe. Måske ekstra bestik, kopper og tallerkerner - alt efter, hvor mange I bliver, og om det er "forberedt indefra" :)

ege art

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til mine forældres sølvbryllup var vi alt for mange mennesker i huset (allle havde dog en siddeplads) men vi havde bare ikke spekuleret på om vi skaulle hyre nogen til at stå for morgenmaden. altså serveringspersonale. Så mig og søs fik ikke rundstykker før alle var gået :(

Bare hvis I gerne selv vil være med til at fejre jeres forældre så hav dette i mente. Men nu ved jeg jo ikke hvor mange i bliver :lol: Vi var omkring 40-50 tror jeg.

Åhh ja og sørg for at have et par ekstra kaffemaskiner. Så er i godt kørende :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer